NAD Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 Jest mozliwe podzielenie egde'a na dwa równe edge? Czyli wstawienie dokładnie po środku werteksa? Ps. oczywiście edge jest w polygoinie czyli chciałbym aby dzieliło edge'a bez wpływu na inne edge'e. Teselate to nie to, ani edit patch.
siwy Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 zaznaczasz sąsiednie edge'sy i dajesz im connect i dzieli na ile chcesz równych części, potem backspacem usuwasz zbędne edge albo vertexy
ema421 Napisano 14 Sierpień 2008 Napisano 14 Sierpień 2008 moze jakis rysunek obrazowy pokarzesz , bylo by latwiej
eco Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 mozna to zrobic tak jak opisal siwy jednak jezeli chcesz dzialac konkretnie na wybranych krawedziach to nalezy skorzystac z przydatnej funkcji "snap" (ikonka z napisem "3D" bo jest domyslnie ustawiona na dzialanie w trzech wymiarach), ktora jest pomocna przy tego typu operacjach - klikasz prawym i ustawiasz parametry na wskazywanie połowy odcinków (middle)- przy edycji edge wybierasz funkcje "insert vertex" i wstawiasz punkt w srodku krawedzi
spinal Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 heh, dokladnie to mialem napisac co Eco jak przegladalem rankiem forum, wszedlem wieczorem a tutaj wybawiony jestem z tej odpowiedzi ;) ema421 - widze ze ciebie tez dopadly kroliki Raymanowskie (avatar) :D Hyhy, Tez jestem w trakcie modelowania takowego kroliczka.Masakryczne sa :D 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się