Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :]

 

Bez zbednych ogródkow :D napisze odrazu o co mi chodzi.

Za chiny niemoge uzyskac w miare realistycznego polprzezroczystego (szklo) pomaranczowgo cubea na szarym tle ,probowalem juz kilkanascie gotowych materialow vraya dla vraya i nic ,za kazdym razem wychodza albo jakies dziwne zalamania ,dziwne odbicia ,probowalem juz tez setek ustawien. Cos zle robie albo po prostu mam beznadziejne materialy ,sam juz nie wiem ...

 

photo#5237343316874656898

 

http://picasaweb.google.com/Gourhard/Grafika/photo#5237343316874656898

 

 

 

Zaznaczam jeszcze ze to nie jest do konca cube ,ma sciete boki/rogi co tez pewnie wplywa na render

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest ten cube ktory ci wyszedl?

Nie wiem jak ci sie to udalo, ale wyglada jakby on nawet mial siatke popsuta. Material za to wyglada na "wrzucilem pomaranczowy do diffuse". No i co najwazniejsze, czy ten cube ma co odbijac/zalamywac?

Napisano

na takim tle to raczej zaduzo nie powalczysz z realistycznym szklem, mozesz dac jakis tam reflect i refract ale to i tak na nic bo nie bedzie zadnych odbic, a i popracuj nad tym swiatlem bo w studiu mozna by bylo cos fajnego uzyskac ale nie na tym co pokazales.

Fajny box poka siatke ;)

Napisano

hahahha

 

Mirach nie to nie jest najlepszy efekt wielu godzin pracy :D tylko pokazanie samego ksztaltu :D najlepszy efekt niestety mam pare kilometrow stad(pracy) w domu :P

 

HCpiter

nie ma czego pokazywac :D:D:D:D:D ,nie jest porozwalana :P 4 facey :]

 

 

chce zeby on po prostu wygladal na szklany ,tych samych materialow co teraz uzywalem na torus knocie dla sprawdzenia i wszystko bylo ok a na cubie jakies krzaki wychodza. Jakies przeswietlenia w blizej nie okreslonych miejscach....

Napisano

wiesz, box tak ladnie sie nie zagina jak ten tourus, ciezko na idealnie gladkiej powiezchni uzyskac ladne odbicia. Co do krzakow, sprawdz czy box nie lezy idealnie na podlozu. Jesli tak to rusz go troszke w dol, vray nie lubi jak 2 facey sa dokladnie w tym samym miejscu.

Napisano

jjjezzzzzzzzzzuuuuuuuuuu Mirach ,zerknalem w Twoje portfolio , to Twoj jest ten robot ktorego szukalem w wiekszej wersji na tapete i nie moglem znalezc :D Respect

 

 

wracajac do cube ,nie stoi na niczym :] wisi w powietrzu

Napisano

No tak to bedzie wygladac, albo zrobisz w geometri delikatne nierownosci, albo bedziesz w zasadzie mial zestaw luster w scenie. Podobnie ze studiem, przydalo by sie je poustawiac zeby bylo co ladnie odbijac.

Dzieki za tostera :) Ostatnio moglem go wreszcie wyrenderowac w duzej rozdzialce, moze czas wrzucic gdzies jako tapete :)

Napisano

Eh, sluchaj, przejdz sie na miasto, czasem w sklepach maja wlasnie takie szklane idealne kwadraty, i przyjzyj im sie. Tak to wlasnie wyglada. Pewnie wydaje ci sie jednolity na gorze bo idealnie odbija/zalamuje podloze czy inny kawalek otoczenia.

Powtarzam, jak chcesz miec cos innego niz zbior luster, to nie moze byc obiekt skladajacy sie z 6 idealnych plaskich powierzchni.

Napisano

chyba zaczynam kumac o co Ci chodzi (w koncu) :D jest w tym sporo prawdy ale chyba nie do konca (to ze tak wyglada) nie tak idealnie ,to znaczy ze co jedynie tekstura jestem w stanie to zrobic ? (swoja droga tez byloby to chyba ekstremalnie trudne)

 

 

musi byc sposob....

Napisano

A mozesz chociaz pokazac zdiecie efektu ktory chcesz uzyskac?

A co do sposoby, zrob duzo segmentow w tym boxie, nadal baaaardzo leciutki noise, tak zeby sie minimalnie scianki ruszyly, wtedy bedzie nierowno zalamywal. Bo ja wciaz bede przy swoim, wstawiasz plaskie plane'y = masz plaskie idealne odbicie.

Napisano

a jak wiem w realu nie ma idealnie plaskich powierzchni nawet jesli golym okiem wydaje sie ze sa to po dokladniejszym przyjrzeniu widac nierownosci... wsumie nie ma co cackac sie w nierowna geometrie wystarczy do slotu bump wrzuci noisa i po sprawie efekt napewno bedzie inny

Napisano

hmmm moze daj jakies otoczenie? jakas hdrke w envirroment no i tez nie wiem czy nie masz za malo raysow na przenikanie przez materialy choc jesli bedziesz mial otoczenie czarne i zadnych odbic dla materialu to zawsze beda ci sie jakies czarne rzeczy na modelu odbijac chyba logiczne nie?:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności