Napisano 26 Sierpień 200816 l Witam , napotkałem problem w zbrushu który jest przynajmniej dla mnie strasznie denerwujący - tak więc mam gęsty model np paska na talii modelu, chce dodać mu grubość (lecz nie na zewnątrz tylko do wewnątrz - w stronę brzucha modelu - chodzi mi o coś takiego jak mod. shell w 3ds maxie - czy da się takie coś uzyskać? dziekuję bardzo i czekam na odpowiedź :)
Napisano 26 Sierpień 200816 l Jest coś takiego jak extract w menu tool>subtool. Nadaje on grubości widocznej części siatki i dodatkowo tworzy z tego nowego subtoola. A żeby to przysunąć do brzucha to albo size w deformation zmniejszyć dla powiedzmy jakiejś osi albo dla wszystkich albo pokombinować z move brushem na niskich lv.
Napisano 27 Sierpień 200816 l Autor dzięki tomala, chociaż jak jest skomplikowany obiekt to przez skalowanie itp. nie przysunę tego idealnie do brzucha tak jakby zrobił to w maxie ujemny shell :P
Napisano 27 Sierpień 200816 l No to możesz zrobić extract w drugą stronę odwracając normale plygonów w tool>display properties - Flip i wtedy zrobisz extract w druga stronę tak jak ujemny shell. Zonk :D extract nadaje grubość w obie strony extractowanej powierzchni więc albo move brushem albo zrób sobie ten pas w innym programie a jak masz go już wysculptowanego to wyexportuj 1 lv przysuń do tułowia a potem wczytaj jako morph targeta. Edytowane 27 Sierpień 200816 l przez Tomala
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto