Skocz do zawartości

extrude/shell w zbrushu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , napotkałem problem w zbrushu który jest przynajmniej dla mnie strasznie denerwujący - tak więc mam gęsty model np paska na talii modelu, chce dodać mu grubość (lecz nie na zewnątrz tylko do wewnątrz - w stronę brzucha modelu - chodzi mi o coś takiego jak mod. shell w 3ds maxie - czy da się takie coś uzyskać? dziekuję bardzo i czekam na odpowiedź :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest coś takiego jak extract w menu tool>subtool. Nadaje on grubości widocznej części siatki i dodatkowo tworzy z tego nowego subtoola. A żeby to przysunąć do brzucha to albo size w deformation zmniejszyć dla powiedzmy jakiejś osi albo dla wszystkich albo pokombinować z move brushem na niskich lv.

Napisano

dzięki tomala, chociaż jak jest skomplikowany obiekt to przez skalowanie itp. nie przysunę tego idealnie do brzucha tak jakby zrobił to w maxie ujemny shell :P

Napisano (edytowane)

No to możesz zrobić extract w drugą stronę odwracając normale plygonów w tool>display properties - Flip i wtedy zrobisz extract w druga stronę tak jak ujemny shell.

 

Zonk :D extract nadaje grubość w obie strony extractowanej powierzchni więc albo move brushem albo zrób sobie ten pas w innym programie a jak masz go już wysculptowanego to wyexportuj 1 lv przysuń do tułowia a potem wczytaj jako morph targeta.

Edytowane przez Tomala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności