danilo2 Napisano 26 Sierpień 2008 Napisano 26 Sierpień 2008 Witam , napotkałem problem w zbrushu który jest przynajmniej dla mnie strasznie denerwujący - tak więc mam gęsty model np paska na talii modelu, chce dodać mu grubość (lecz nie na zewnątrz tylko do wewnątrz - w stronę brzucha modelu - chodzi mi o coś takiego jak mod. shell w 3ds maxie - czy da się takie coś uzyskać? dziekuję bardzo i czekam na odpowiedź :)
Tomala Napisano 26 Sierpień 2008 Napisano 26 Sierpień 2008 Jest coś takiego jak extract w menu tool>subtool. Nadaje on grubości widocznej części siatki i dodatkowo tworzy z tego nowego subtoola. A żeby to przysunąć do brzucha to albo size w deformation zmniejszyć dla powiedzmy jakiejś osi albo dla wszystkich albo pokombinować z move brushem na niskich lv.
danilo2 Napisano 27 Sierpień 2008 Autor Napisano 27 Sierpień 2008 dzięki tomala, chociaż jak jest skomplikowany obiekt to przez skalowanie itp. nie przysunę tego idealnie do brzucha tak jakby zrobił to w maxie ujemny shell :P
Tomala Napisano 27 Sierpień 2008 Napisano 27 Sierpień 2008 (edytowane) No to możesz zrobić extract w drugą stronę odwracając normale plygonów w tool>display properties - Flip i wtedy zrobisz extract w druga stronę tak jak ujemny shell. Zonk :D extract nadaje grubość w obie strony extractowanej powierzchni więc albo move brushem albo zrób sobie ten pas w innym programie a jak masz go już wysculptowanego to wyexportuj 1 lv przysuń do tułowia a potem wczytaj jako morph targeta. Edytowane 27 Sierpień 2008 przez Tomala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się