Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam , napotkałem problem w zbrushu który jest przynajmniej dla mnie strasznie denerwujący - tak więc mam gęsty model np paska na talii modelu, chce dodać mu grubość (lecz nie na zewnątrz tylko do wewnątrz - w stronę brzucha modelu - chodzi mi o coś takiego jak mod. shell w 3ds maxie - czy da się takie coś uzyskać? dziekuję bardzo i czekam na odpowiedź :)

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Jest coś takiego jak extract w menu tool>subtool. Nadaje on grubości widocznej części siatki i dodatkowo tworzy z tego nowego subtoola. A żeby to przysunąć do brzucha to albo size w deformation zmniejszyć dla powiedzmy jakiejś osi albo dla wszystkich albo pokombinować z move brushem na niskich lv.

Posted

dzięki tomala, chociaż jak jest skomplikowany obiekt to przez skalowanie itp. nie przysunę tego idealnie do brzucha tak jakby zrobił to w maxie ujemny shell :P

Posted (edited)

No to możesz zrobić extract w drugą stronę odwracając normale plygonów w tool>display properties - Flip i wtedy zrobisz extract w druga stronę tak jak ujemny shell.

 

Zonk :D extract nadaje grubość w obie strony extractowanej powierzchni więc albo move brushem albo zrób sobie ten pas w innym programie a jak masz go już wysculptowanego to wyexportuj 1 lv przysuń do tułowia a potem wczytaj jako morph targeta.

Edited by Tomala

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy