Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć,

 

chciałem zrobić coś w stylu kafelek zewnętrznych, takie płytki, no więc w diffuse dałem mapę Tiles, ustawiłem obie mapy na fugę (mech) i płytki, lecz tekstura na płytkach zadziałała niezgodnie z moimi oczekiwaniami, tzn. rozciąga się na cały plane (oczywiście fugi są widoczne) zamiast być w jednym tilesie, a po ztilesowaniu samej tekstury dziwnie to wygląda. Da się w ogóle coś takiego zrobić, bo w opcjach czegoś takiego nie widziałem,

 

Pozdrawiam.

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy