Trybal Napisano 28 Sierpień 2008 Napisano 28 Sierpień 2008 Witam... Mam do zriggowania postać. Często się spotykałem z tym, że ludzie odradzają modyfikator Physique do podczepiania skóry do szkieletu, a polecają Skin czy Skin Morph. Próbowałem sam coś podziałać, lecz nic mi nie wychodziło. Po prostu gdy na obiekt mesh nakładam modyfikator Skin, dodaję szkielet, a potem bawię się Envelopem, to gdy potem ruszam jakąś częścią ciała to reaguje sam szkielet bez skóry. Więc może mi ktoś powiedzieć co robię źle? Bądź co powinienem jeszcze zrobić? Jaka jest różnica między Skin, a Skin Morph? Jakieś rady na co powinienem zwracać uwagę i w ogóle wszystkie najważniejsze informacje. Proszę o pomoc i z góry dziękuję :)
Grave Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Hmmm. Może upewnij się, czy vertexy mają przypisaną wagę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się