Trybal Posted August 28, 2008 Posted August 28, 2008 Witam... Mam do zriggowania postać. Często się spotykałem z tym, że ludzie odradzają modyfikator Physique do podczepiania skóry do szkieletu, a polecają Skin czy Skin Morph. Próbowałem sam coś podziałać, lecz nic mi nie wychodziło. Po prostu gdy na obiekt mesh nakładam modyfikator Skin, dodaję szkielet, a potem bawię się Envelopem, to gdy potem ruszam jakąś częścią ciała to reaguje sam szkielet bez skóry. Więc może mi ktoś powiedzieć co robię źle? Bądź co powinienem jeszcze zrobić? Jaka jest różnica między Skin, a Skin Morph? Jakieś rady na co powinienem zwracać uwagę i w ogóle wszystkie najważniejsze informacje. Proszę o pomoc i z góry dziękuję :)
Grave Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 Hmmm. Może upewnij się, czy vertexy mają przypisaną wagę...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now