Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam...

Mam do zriggowania postać. Często się spotykałem z tym, że ludzie odradzają modyfikator Physique do podczepiania skóry do szkieletu, a polecają Skin czy Skin Morph.

Próbowałem sam coś podziałać, lecz nic mi nie wychodziło. Po prostu gdy na obiekt mesh nakładam modyfikator Skin, dodaję szkielet, a potem bawię się Envelopem, to gdy potem ruszam jakąś częścią ciała to reaguje sam szkielet bez skóry.

Więc może mi ktoś powiedzieć co robię źle? Bądź co powinienem jeszcze zrobić?

Jaka jest różnica między Skin, a Skin Morph?

Jakieś rady na co powinienem zwracać uwagę i w ogóle wszystkie najważniejsze informacje.

 

Proszę o pomoc i z góry dziękuję :)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm. Może upewnij się, czy vertexy mają przypisaną wagę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności