Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

http://img185.imageshack.us/img185/6162/20080607igp4910copy1024wz8.jpg

http://img521.imageshack.us/img521/4183/20080607igp4821copywrm1mg5.jpg

 

Nie mam fizycznie tych okularów i dysponuje tylko tymi zdjęciami, wiem oczywiscie ze trzeba by je naszkicowac jeszcze z góry i z boku i wstawic do maxa, to nie jest wielki problem, podobnie jak niewidoczne zagiecia na uszy-mozna wziac z innych okularów. chodzi mi tylko jak w ogóle sie do tego zabrać. Przerobiłem podstawowy kurs modelowania (płyta z Lynda.com, Steve Nelle i czesc podrecznika Joanny Pasek)

Jakie techniki połaczyć, bo z jednaj strony nadawałby sie loft dla samej oprawki ale środek to juz bardziej chyba by podchodził pod łaty, czy nurbsy, czy może siatkowo się męczyc ? (ten taki grzbiet oprawki przy samym środku) No i to jak oprawka przechodzi w częśc okularów biegnąca do uszu.

Niby poznało sie techniki modelowania, ale jak przychodzi do wymodelowania nawet niezbyt wyszukanego realnego obiektu to zaczynaja sie schody...

A wazne jest zeby byly identyczne jak na zdjeciu, potrzebne mi to do animacji w After Effects

Edytowane przez Maksym

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kursy kursami, ale praktyki ci trzeba. Ja bym to poprostu w poly wymodelowal, prosta siatka, na to meshsmooth czy tam turbosmooth (whatever) i po bolu.

Napisano
  • Autor

thx, tak tez podejrzewałem :D A tak przy okazji to czy praktykuje sie cos takiego ze jakis fragment obiektu modeluje sie łatami czy nurbsami a inny zupelnie inaczej, (np prosta bryła i modyfikator) i potem łaczy sie je ? I jak najlepiej łączyc obiekty ? znaczy sie mam obiekt, robie allign do powierzchni drugiego i teraz attach czy moze boolean/unify czy jakos inaczej ? Bo np. aparat fotograficzny taki nowoczesny ma fragmenty obłe, kanciaste elemeny, pokrętła itd, to samo np. broń. Tak przy okazji pytam na wyrost bo widze ze sie specjalizujesz w takich modelach :)

/boolean odpada, moze sie zepsuc, wlasnie sobie przypomniałem :D

Edytowane przez Maksym

Napisano

Nie rob zadnych booleanow czy dziwnych laczen. To moga byc spokojnie rozne obiekty. A jesli muuusisz zrobic jakis udziwniony ksztalt ktory musi np gladko przechodzic od formy semi organicznej (np jakas dezajnerska obudowa) do twardej i technicznej, to wg mnie lepiej sobie spokojnie to rozrysowac i zastanowic jak zrobic i trzymac sie 1 techniki. Patche w Maxie chyba nie sa takie zle, ale wystrzegal bym sie jak ognia uzywania Nurbsow a pozniej zmieniania ich w poly i laczenia z czyms wymodelowanym np w od poczatku w poly.

 

tu tak w ramach autopromocji:

http://www.mirach.pl/wp/2007/02/04/making-of-battle-toaster-mk-iv/#more-6

 

gdzies na max3d w dziale tutoriali znajdziesz to przepisane po polsku.

Napisano
  • Autor

Faktycznie, zupełnie zapomniałem o tym ze nie trzeba łaczyc obiektów a wystarczy zrobic z nich jedna grupę. Co do tutka to na pewno sie przyda

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.