Gość Xk!ll Napisano 19 Luty 2004 Share Napisano 19 Luty 2004 Witam! Wlasnie robie postac do filmu, ktory bede robil w lato. Nie jest jeszcze skonczona. Powiedzcie co o niej sadzicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 19 Luty 2004 Share Napisano 19 Luty 2004 heavy stuff ! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeG Napisano 19 Luty 2004 Share Napisano 19 Luty 2004 widze ze kogos urzekl terminator ;) a calkiem powaznie jeszce duzo do zrobienia / wykonczanie jest najgorsze /ale pisales ze ciagle pracujesz ale podobaja mi sie detale i przedewszystkim shader !! czekam na dalsze efekty bo zapowiada sie bombowo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 19 Luty 2004 Share Napisano 19 Luty 2004 ładne nawet bardzo...ale dla mnie on za mocno się błyszczy...no i te niebieskie oczka :D wolałbym zobaczyć czerwone :D...i jeszcze apropos szczegółowości to czepnął bym się rączek...nie widać na nich jakiejś bardziej zaawansowanej techniki...tak jak w wyżej wymienionym terminatorze ....a poprawiło by to napewno efekt wizualny :) pozdrawiam...i życze ukończenia projektu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shampan Napisano 19 Luty 2004 Share Napisano 19 Luty 2004 jak wyzej :] poza tym nogi sa jakies chuderlawe w stosunku do reszty :) a tak ogolnie to calkiem fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 19 Luty 2004 Share Napisano 19 Luty 2004 Ale chuderlak :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 20 Luty 2004 Share Napisano 20 Luty 2004 Hmmm, mi się nie podoba... A teraz konstruktywnie: Na przykładzie głowy: Powinieneś się skupić czy chcesz aby metal przedstawiał kościec, czy też może z chrząstkami... To jest jednak podstawa, bo ogólnie tak jakbyś realizował na podstawie kości... I ten nos (chrząstka) wygląda z tym przekomicznie. Cały czas opieraj się na atlasie budowy człowieka przy budowaniu tego typu robotów. Mięśnie mostkowo obojczykowe (te z za uszek do łączenia obojczyków) są jednak wymagane aby szyja nabrała wyrazu (i chyba jest za długa). Nie odtworzyłeś w żaden sposób mostka i klatka piersiowa wygląda na wklęsłą... Oczywiście nie mówię tu o tym abyś modelował kości jak u człowieka... Ale dawał coś wyglądającego podobnie... Tyle ode mnie. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 20 Luty 2004 Share Napisano 20 Luty 2004 Zgadzam się z Gothim.. ;) Jestem na nie.. :( ardzo mało realizmu i bardzo mało szczegółów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Xk!ll Napisano 20 Luty 2004 Share Napisano 20 Luty 2004 Dzieki za uwagi, postaram sie to poprawic. Co do tego ze jest to chuderlak to od razu wyjasniam ze jest to panienka. Opieralem sie na gotowym modelu panienki i modelowalem szkilet tak aby nie wychodzil poza skore. Na klacie bedzie plyta pancerza, ktorej jeszcze nie zrobilem, a jej ewidentnie brakuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się