adam_m Napisano 30 Sierpień 2008 Napisano 30 Sierpień 2008 Witam, Kamienica XV w. (ta środkowa). soft : 3ds max 2008 renderer : mental ray post: ps Zapraszam do komentowania.
Gość AT7 Napisano 31 Sierpień 2008 Napisano 31 Sierpień 2008 Ojj teksturki kuleją... Zrobiłeś jaki kolwiek bump ? Oświetlenie też raczej bez rewelacji... Powinnineś wrzucić do WIP, bo naprawde mogł byś zrobić coś z tego dużo lepszego :) Popracuj jeszcze nad tym troszke, radze... :) Pozdrawiam
TooL666PL Napisano 31 Sierpień 2008 Napisano 31 Sierpień 2008 To samo co wyżej. Od siebie dodam to że kamienie na podłożu są zdecydowanie za duże. Wyobrażasz sobie ludzi chodzących po nich?;P Koniecznie zmień albo światło albo niebo bo nie pasuje zachodzące słońce (na kamienicy) do tego nieba które wskazuje na południową porę. Ciekawiej też by było gdybyś oddalił kamerę bo jest zdecydowanie za blisko i zrobił jakiś deptak czy plac z fontanną żeby to jakoś ożywić. Dasz radę:) Pozdrawiam
Ex3 Napisano 31 Sierpień 2008 Napisano 31 Sierpień 2008 Wszystko to co wyżej, plus: - kamienica jest z XV w a wszystkio takie czyste, i idealne. żadnych zacieków, żadnego kurzu, brudu w zakamarkach. - polewej na pierwszym piętrze, lewa strona środkowego okna jest źle zmapowana, prawa zresztą też. Dajesz to do Wipa bo ma potencjał.
adam_m Napisano 31 Sierpień 2008 Autor Napisano 31 Sierpień 2008 Dzięki za komentarze. Chyba się pośpieszyłem z prezentacją. Wieczorem spróbuje wprowadzić kilka poprawek. Jakie macie sugestie dotyczące oświetlenia (co zrobić, żeby było lepiej)? Teraz jest mr daylight. Kamienica jest z XV w. czyli chciałem zrekonstruować jej stan pierwotny. Pozdrawiam.
TooL666PL Napisano 31 Sierpień 2008 Napisano 31 Sierpień 2008 Co do światła to ja bym dał większy multiplier i mniej żółtawe światło bo cienie chyba nie są złe. Przydałyby się też jakieś refleksy w oknach żeby to tak matowo nie wyglądało. No i koniecznie ten bump o którym już AT7 wspominał.
Mortom Napisano 31 Sierpień 2008 Napisano 31 Sierpień 2008 nie obraź się ale co niektóre gry mają lepszy render od twojego :) posiedź nad tym jeszcze, texy, światło, nawet tło trochę ożyw. Może inne ujęcie?? od dołu?? zaproponuj coś jeszcze bo może być niezła scenka... Pozdrawiam
adam_m Napisano 31 Sierpień 2008 Autor Napisano 31 Sierpień 2008 nie obraź się ale co niektóre gry mają lepszy render od twojego :) ... Dlaczego mam się obrazić? Przyjmuję każdą krytykę a szczególnie cieszy mnie ta konstruktywna z której mogę wyciągnąć wnioski. Dlatego czekam na kolejne pomysły... :)
Amok Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 trochę prymitywnych brył , otexturowanych bez polotu , płaskie i nijakie render kompletna porażka , swiatło 0 sama idea też dno bo ta kamieniczka to nie sagrada familia ,
hcpiter Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 podpisuje sie pod amok`iem naprawde prymitywne bryly i textury, pokaz siatke bedzie co oceniac bo po renderku narazie marnie :) Pozdrawiam
plasti Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 ma klimat, naprawde, sprobuj z daylightem przy pomaranczowawym kolorze, ustaw inaczej kamere, daj lekki blysk gdzie niegdzie, daj wiecej subli na cienie, zmien texture podlogi, kamienie jak z epoki kamienia łupanego :D:D i bedzie dobrze, aha i GI..
Rekomendowane odpowiedzi