Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ojj teksturki kuleją... Zrobiłeś jaki kolwiek bump ? Oświetlenie też raczej bez rewelacji... Powinnineś wrzucić do WIP, bo naprawde mogł byś zrobić coś z tego dużo lepszego :) Popracuj jeszcze nad tym troszke, radze... :) Pozdrawiam

Napisano

To samo co wyżej. Od siebie dodam to że kamienie na podłożu są zdecydowanie za duże. Wyobrażasz sobie ludzi chodzących po nich?;P Koniecznie zmień albo światło albo niebo bo nie pasuje zachodzące słońce (na kamienicy) do tego nieba które wskazuje na południową porę. Ciekawiej też by było gdybyś oddalił kamerę bo jest zdecydowanie za blisko i zrobił jakiś deptak czy plac z fontanną żeby to jakoś ożywić. Dasz radę:)

Pozdrawiam

Napisano

Wszystko to co wyżej, plus:

- kamienica jest z XV w a wszystkio takie czyste, i idealne. żadnych zacieków, żadnego kurzu, brudu w zakamarkach.

- polewej na pierwszym piętrze, lewa strona środkowego okna jest źle zmapowana, prawa zresztą też.

Dajesz to do Wipa bo ma potencjał.

Napisano

Dzięki za komentarze. Chyba się pośpieszyłem z prezentacją. Wieczorem spróbuje wprowadzić kilka poprawek. Jakie macie sugestie dotyczące oświetlenia (co zrobić, żeby było lepiej)? Teraz jest mr daylight. Kamienica jest z XV w. czyli chciałem zrekonstruować jej stan pierwotny. Pozdrawiam.

Napisano

Co do światła to ja bym dał większy multiplier i mniej żółtawe światło bo cienie chyba nie są złe. Przydałyby się też jakieś refleksy w oknach żeby to tak matowo nie wyglądało. No i koniecznie ten bump o którym już AT7 wspominał.

Napisano

nie obraź się ale co niektóre gry mają lepszy render od twojego :) posiedź nad tym jeszcze, texy, światło, nawet tło trochę ożyw. Może inne ujęcie?? od dołu?? zaproponuj coś jeszcze bo może być niezła scenka...

 

Pozdrawiam

Napisano
nie obraź się ale co niektóre gry mają lepszy render od twojego :) ...

Dlaczego mam się obrazić? Przyjmuję każdą krytykę a szczególnie cieszy mnie ta konstruktywna z której mogę wyciągnąć wnioski. Dlatego czekam na kolejne pomysły... :)

Napisano

trochę prymitywnych brył , otexturowanych bez polotu , płaskie i nijakie

render kompletna porażka , swiatło 0

sama idea też dno bo ta kamieniczka to nie sagrada familia ,

Napisano

ma klimat, naprawde, sprobuj z daylightem przy pomaranczowawym kolorze, ustaw inaczej kamere, daj lekki blysk gdzie niegdzie, daj wiecej subli na cienie, zmien texture podlogi, kamienie jak z epoki kamienia łupanego :D:D i bedzie dobrze, aha i GI..




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności