Skocz do zawartości

Cieniowanie Wierzcholkowe


Gość Programmer

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Programmer

Witam!

Chcę zrobić w grze cieniowanie wierzchołkowe np. zeby liście drzewa znajdujące sie nizej były ciemniejsze od tych ktore są najwyżej. Chcę więc to zrobić na zasadzie manipulowania kolorami poszczególnych vertexow, które w silniku bedą poprostu mnożone przez teksturę diffuse. Mam więc pytanie jak zrobić w Maxie żebym mógł sobie podejrzec wynik tego cieniowania, czyli zebym widział jak wyglądają kolory vertexów przemnożone przez teksturę będącą w slocie diffuse. Czy to wogóle jest możliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności