Jump to content

Cieniowanie Wierzcholkowe


Recommended Posts

Guest Programmer
Posted

Witam!

Chcę zrobić w grze cieniowanie wierzchołkowe np. zeby liście drzewa znajdujące sie nizej były ciemniejsze od tych ktore są najwyżej. Chcę więc to zrobić na zasadzie manipulowania kolorami poszczególnych vertexow, które w silniku bedą poprostu mnożone przez teksturę diffuse. Mam więc pytanie jak zrobić w Maxie żebym mógł sobie podejrzec wynik tego cieniowania, czyli zebym widział jak wyglądają kolory vertexów przemnożone przez teksturę będącą w slocie diffuse. Czy to wogóle jest możliwe ?

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Tematy w dokumentacji maxscript - Mesh Color-Per-Vertex Methods ,VertexPaint : Modifier, Vertex_Paint_Floater : ReferenceTarget. Milej lektury :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy