Jump to content

Cieniowanie Wierzcholkowe


Programmer

Recommended Posts

Witam!

Chcę zrobić w grze cieniowanie wierzchołkowe np. zeby liście drzewa znajdujące sie nizej były ciemniejsze od tych ktore są najwyżej. Chcę więc to zrobić na zasadzie manipulowania kolorami poszczególnych vertexow, które w silniku bedą poprostu mnożone przez teksturę diffuse. Mam więc pytanie jak zrobić w Maxie żebym mógł sobie podejrzec wynik tego cieniowania, czyli zebym widział jak wyglądają kolory vertexów przemnożone przez teksturę będącą w slocie diffuse. Czy to wogóle jest możliwe ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy