Guest Programmer Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Witam! Chcę zrobić w grze cieniowanie wierzchołkowe np. zeby liście drzewa znajdujące sie nizej były ciemniejsze od tych ktore są najwyżej. Chcę więc to zrobić na zasadzie manipulowania kolorami poszczególnych vertexow, które w silniku bedą poprostu mnożone przez teksturę diffuse. Mam więc pytanie jak zrobić w Maxie żebym mógł sobie podejrzec wynik tego cieniowania, czyli zebym widział jak wyglądają kolory vertexów przemnożone przez teksturę będącą w slocie diffuse. Czy to wogóle jest możliwe ?
Ziper Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Tematy w dokumentacji maxscript - Mesh Color-Per-Vertex Methods ,VertexPaint : Modifier, Vertex_Paint_Floater : ReferenceTarget. Milej lektury :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now