kindlar Napisano 1 Wrzesień 2008 Share Napisano 1 Wrzesień 2008 Mam model zrobiony w 3ds max polimodelingiem i chciałbym dodać trochę detalu. Model jest jeszcze nie zmapowany. Czy powinienem teraz wygładzić model i zagęścić poli i namodelować co trzeba i znowu wygładzić i zmapować? Czy detal namodelować jako inne obiekty i połączyć z całością? Obawiam się potem problemów z mapowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 1 Wrzesień 2008 Share Napisano 1 Wrzesień 2008 najpierw to pokaż o co biega, bo tak to nic nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kindlar Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2008 Te detale które chciałbym dodać to śruby nity itp. Do ich wymodelowania potrzebuję zagęszczonej siatki. Ta zamodelowana nie jest idealna ale może da się ciągnąć to dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 1 Wrzesień 2008 Share Napisano 1 Wrzesień 2008 Jesli te sruby nie potrzebuja dziur itp, to robisz je jako osobny obiekt. Albo osobna czesc tego samego mesha. Nie warto babrac sie z siatka w takich wypadkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi