Skocz do zawartości

Import z maxa z zachowaniem mapowania tekstur


sphericall

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś przerabiał teamt jak sprytnie wyeksportować z maxa i zaimportowac do cinemy żeby zachować scieżki do tekstur i właściwości materiałów.

Jak robię via 3ds lub obj to nawet jak mam osobne materiały w cinemie to nie ścieżek/nazw bitmap.

 

Jeżeli ten temat już był wałkowany to proszę o linka bo nie znalazłem nic ciekawego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kiedyś testowałem przenoszenie materiałów i na niewiele to się zdało, nie wiem jak w nowej wersji, może coś poprawili. Zobacz tez format .fbx.

 

Jeżeli chodzi o ścieżki to może spróbuj zrobić folder "tex" w miejscu gdzie masz projekt .c4d i Cinema automatycznie szuka tej lokalizacji jak masz pomieszane ze ścieżkami w projekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności