Jump to content
  • 0
sphericall

Import z maxa z zachowaniem mapowania tekstur

Question

Czy ktoś przerabiał teamt jak sprytnie wyeksportować z maxa i zaimportowac do cinemy żeby zachować scieżki do tekstur i właściwości materiałów.

Jak robię via 3ds lub obj to nawet jak mam osobne materiały w cinemie to nie ścieżek/nazw bitmap.

 

Jeżeli ten temat już był wałkowany to proszę o linka bo nie znalazłem nic ciekawego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Kiedyś testowałem przenoszenie materiałów i na niewiele to się zdało, nie wiem jak w nowej wersji, może coś poprawili. Zobacz tez format .fbx.

 

Jeżeli chodzi o ścieżki to może spróbuj zrobić folder "tex" w miejscu gdzie masz projekt .c4d i Cinema automatycznie szuka tej lokalizacji jak masz pomieszane ze ścieżkami w projekcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy