Skocz do zawartości

problem z bitmapa na tle w viewporcie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

pewnie duzo osob juz zadawalo podobne pytania,wielu tez sie stukalo w pewien sposob w glowe.Mam nastepujacy problem: otóż mam do pojutrza zrobic zlecenie,w ktorym perspektywe kamery musze dopasowac do tej z bitmapowego tla.Nie wiem co zrobic,by te tlo bylo lepszej jakosci. w 'render' nastawilem dosc duza rozdzielczosc,na takiej musze pracowac, i teraz sprawa sie jeszcze pogorszyla. co zrobic,by tlo i render nie stracilo rozmiarow i dobrze wygladalo w viewporcie?,jednym slowem,czy mozna zmienic standartowa ilosc wyswietlanych pixeli w oknie widokowym 400x400 na wiecej?jakby mogl ktos mi pomoc bylbym bardzo wdzieczny.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

moja rada nie uzywaj mapy w tle, tzn ustaw sobie kamerę wedłóg niej, a później wyrenderuj sobie mapkę Alpha i złóż obrazek w photoshopie - podmieniając tło na to docelowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności