Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako ze 3ds max nie porzadnego sposobu zaminiania trójkątów

w quady , w tym miejscu wydaje sie dobrze uzyć czegoś podobnego jak retopo w zbrush lub blenderze , blendera jakoś nie trawie (nie umiem sie posługiwac narzedziem retopo) wiec pomyslalem ze dało by sie to zrobić w 3ds Max

(Widziałem ze pare osób robi retopo w 3ds Max) , jak nalezy ustawić 3d Snap

aby to ładnie sie przyciągało do faców edge

 

teraz działam na chybił-trafił

retwo2.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Poly draw w polyboostcie jak mówi mkeruj. Włącza się tam przyciąganie do dowolnego obiektu, swoją droga dziwne że sam max nie ma takiego czegoś, nie wiem kto tam myśli nad nowymi ficzersami ale jakoś sie nie spisuje. Toć to powinno być już dawno w maxie.

Napisano

czyli juz sprawdzam polybosta

mi by sie marzyło prócz retopo , zaznaczanie ring , loop coś jak w mayi i do tego

strack jak z rhino. był bym szczesliwy ;).

Napisano

Obejrzyj sobie filmiki wszystkie ze strony polyboosta, dużo tego nie ma.

Ale pocieszę Cię, że nie jest taki łatwy na jakiego wygląda, chociaż jest tu paru wymiataczy, więc najwyżej kogoś podpytasz.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności