grizleyd Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 Jako ze 3ds max nie porzadnego sposobu zaminiania trójkątów w quady , w tym miejscu wydaje sie dobrze uzyć czegoś podobnego jak retopo w zbrush lub blenderze , blendera jakoś nie trawie (nie umiem sie posługiwac narzedziem retopo) wiec pomyslalem ze dało by sie to zrobić w 3ds Max (Widziałem ze pare osób robi retopo w 3ds Max) , jak nalezy ustawić 3d Snap aby to ładnie sie przyciągało do faców edge teraz działam na chybił-trafił
Shogun 3D Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 Gdzieś na maxplugins.de jest plug do retopo z trisów na quady...
grizleyd Napisano 13 Wrzesień 2008 Autor Napisano 13 Wrzesień 2008 mkeruj - juz sprawdzam Shogun 3D - czy masz na mysli tez polybost czy jeszcze jakiś inny jezeli tak to jaki ? dzieki za odpowiedzi.
Tomala Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 Poly draw w polyboostcie jak mówi mkeruj. Włącza się tam przyciąganie do dowolnego obiektu, swoją droga dziwne że sam max nie ma takiego czegoś, nie wiem kto tam myśli nad nowymi ficzersami ale jakoś sie nie spisuje. Toć to powinno być już dawno w maxie.
grizleyd Napisano 13 Wrzesień 2008 Autor Napisano 13 Wrzesień 2008 czyli juz sprawdzam polybosta mi by sie marzyło prócz retopo , zaznaczanie ring , loop coś jak w mayi i do tego strack jak z rhino. był bym szczesliwy ;).
mkeruj Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 Obejrzyj sobie filmiki wszystkie ze strony polyboosta, dużo tego nie ma. Ale pocieszę Cię, że nie jest taki łatwy na jakiego wygląda, chociaż jest tu paru wymiataczy, więc najwyżej kogoś podpytasz.
Rekomendowane odpowiedzi