Napisano 13 Wrzesień 200816 l Jako ze 3ds max nie porzadnego sposobu zaminiania trójkątów w quady , w tym miejscu wydaje sie dobrze uzyć czegoś podobnego jak retopo w zbrush lub blenderze , blendera jakoś nie trawie (nie umiem sie posługiwac narzedziem retopo) wiec pomyslalem ze dało by sie to zrobić w 3ds Max (Widziałem ze pare osób robi retopo w 3ds Max) , jak nalezy ustawić 3d Snap aby to ładnie sie przyciągało do faców edge teraz działam na chybił-trafił
Napisano 13 Wrzesień 200816 l Autor mkeruj - juz sprawdzam Shogun 3D - czy masz na mysli tez polybost czy jeszcze jakiś inny jezeli tak to jaki ? dzieki za odpowiedzi.
Napisano 13 Wrzesień 200816 l Poly draw w polyboostcie jak mówi mkeruj. Włącza się tam przyciąganie do dowolnego obiektu, swoją droga dziwne że sam max nie ma takiego czegoś, nie wiem kto tam myśli nad nowymi ficzersami ale jakoś sie nie spisuje. Toć to powinno być już dawno w maxie.
Napisano 13 Wrzesień 200816 l Autor czyli juz sprawdzam polybosta mi by sie marzyło prócz retopo , zaznaczanie ring , loop coś jak w mayi i do tego strack jak z rhino. był bym szczesliwy ;).
Napisano 13 Wrzesień 200816 l Obejrzyj sobie filmiki wszystkie ze strony polyboosta, dużo tego nie ma. Ale pocieszę Cię, że nie jest taki łatwy na jakiego wygląda, chociaż jest tu paru wymiataczy, więc najwyżej kogoś podpytasz.