Gość Ryszard1965r Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 Witam, Mam pewien problem związany z powrotem do nakładania na obiekt koloru z podstawowej palety koloru. Np. mam utworzoną spherę i dopuki nie nałożę na nią jakiegoś materiału mogę zmieniać kolory na tej spherze dowoli jaki mi pasuje: niebieski, pomarańczowy, zielony itp Gdy nałoże na tą spherę jakąś teksturę lub materiał nie mogę powrócić do tych kolorów z palety kolorów. Np. nie podoba mi się tekstura i chcę ją usunąć ze sphery i nałożyć jakiś kolor z podstawowej palety kolorów i się nie da. Jak temu zaradzić.
piotrek Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 Nie odpowiem na pytanie, ale napiszę tak - jeśli przygowujesz scenę do redneringu, każdemu obiektowi nadaj jakiś materiał. Nie zostawiaj tych kolorów. Weź wolną kulkę, zmień jej kolor na taki, jaki chcesz i to przypisz do obiektu.
Gość Ryszard1965r Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 piotrek ja wiem, że tak można zrobić, ale to jest dla kolegi, prosił mnie. On się "bawi" w 3d max-ie. Chciał właśnie wiedzieć jak to zrobić co napisałem.
sly Napisano 13 Wrzesień 2008 Napisano 13 Wrzesień 2008 nie wiem w jakim maxie pracujesz ,ale kiedyś tego nie bylo... tzn usuwania materiału, ale ktoś mądry napisał skrypt.. MaterialKiller czy jakoś tak... obiekt traci nadane tekstury, tzn Materiał i mozna Kolorki zmieniać na nowo..:) powodzenia. pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się