Napisano 22 Luty 200421 l Witam. Mam maly problem. przy imporcie plikow *.ai do maxa na spline\'ach wyskakuja dziwne bugi. Slyszalem ze gdzies trzeba zamienic jednostki w Windowsie . ale nie wiem co i jak. CZy mozecie mi pomoc. ?? PS. Mam WinXP .
Napisano 22 Luty 200421 l `Slyszalem ze gdzies trzeba zamienic jednostki w Windowsie` Nie wiem o co ci chodzi, w windzie nie ma zadnych ustawien dot krzywych wektorowych :) Przy skomplikowanych krzywych mozesz sprobowac w illustratorze zrobic release compound path i recznie laczyc wierzcholki w maksie. mozesz tez z illustratora zrobic eksport do dxf lub dwg i import do maksa. jesli nie illustrator a corel to najlepiej dxf.
Napisano 22 Luty 200421 l Z tymi ustawieniami regionalnymi to jednak jest dziwna sprawa, nie wiem czy jeszcze aktualny jest ten \"bug\" ale pamiętam, że na jednej z grup dyskusyjnych o grafice ktos zadal pytanie, czemu nie da sie zaimportowac pliku Adobe Illustratora do 3ds MAXa, mimo, ze jest na liscie wyboru. Kilka osob dolaczylo sie do pytania. W koncu wszystkich oswiecil moderator grupy. Okazalo sie, ze trzeba w ustawieniach regionalnych Windows, w ustawieniach znakow zmienic przecinek na kropke :) Po czym wszystkim zaczęło działać :D Pamiętam, że sam testowałem i byłem w szoku. Niezbadane są...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto