klower Napisano 22 Luty 2004 Napisano 22 Luty 2004 Witam. Mam maly problem. przy imporcie plikow *.ai do maxa na spline\'ach wyskakuja dziwne bugi. Slyszalem ze gdzies trzeba zamienic jednostki w Windowsie . ale nie wiem co i jak. CZy mozecie mi pomoc. ?? PS. Mam WinXP .
SansSerif Napisano 22 Luty 2004 Napisano 22 Luty 2004 `Slyszalem ze gdzies trzeba zamienic jednostki w Windowsie` Nie wiem o co ci chodzi, w windzie nie ma zadnych ustawien dot krzywych wektorowych :) Przy skomplikowanych krzywych mozesz sprobowac w illustratorze zrobic release compound path i recznie laczyc wierzcholki w maksie. mozesz tez z illustratora zrobic eksport do dxf lub dwg i import do maksa. jesli nie illustrator a corel to najlepiej dxf.
leander Napisano 22 Luty 2004 Napisano 22 Luty 2004 Z tymi ustawieniami regionalnymi to jednak jest dziwna sprawa, nie wiem czy jeszcze aktualny jest ten \"bug\" ale pamiętam, że na jednej z grup dyskusyjnych o grafice ktos zadal pytanie, czemu nie da sie zaimportowac pliku Adobe Illustratora do 3ds MAXa, mimo, ze jest na liscie wyboru. Kilka osob dolaczylo sie do pytania. W koncu wszystkich oswiecil moderator grupy. Okazalo sie, ze trzeba w ustawieniach regionalnych Windows, w ustawieniach znakow zmienic przecinek na kropke :) Po czym wszystkim zaczęło działać :D Pamiętam, że sam testowałem i byłem w szoku. Niezbadane są...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się