Skocz do zawartości

Import plikow *.ai (Adobe Illustrator)


klower

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam maly problem. przy imporcie plikow *.ai do maxa na spline\'ach wyskakuja dziwne bugi. Slyszalem ze gdzies trzeba zamienic jednostki w Windowsie . ale nie wiem co i jak. CZy mozecie mi pomoc. ??

 

PS. Mam WinXP .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

`Slyszalem ze gdzies trzeba zamienic jednostki w Windowsie`

 

Nie wiem o co ci chodzi, w windzie nie ma zadnych ustawien dot krzywych wektorowych :)

Przy skomplikowanych krzywych mozesz sprobowac w illustratorze zrobic release compound path i recznie laczyc wierzcholki w maksie. mozesz tez z illustratora zrobic eksport do dxf lub dwg i import do maksa. jesli nie illustrator a corel to najlepiej dxf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi ustawieniami regionalnymi to jednak jest dziwna sprawa, nie wiem czy jeszcze aktualny jest ten \"bug\" ale pamiętam, że na jednej z grup dyskusyjnych o grafice ktos zadal pytanie, czemu nie da sie zaimportowac pliku Adobe Illustratora do 3ds MAXa, mimo, ze jest na liscie wyboru. Kilka osob dolaczylo sie do pytania. W koncu wszystkich oswiecil moderator grupy. Okazalo sie, ze trzeba w ustawieniach regionalnych Windows, w ustawieniach znakow zmienic przecinek na kropke :)

 

Po czym wszystkim zaczęło działać :D Pamiętam, że sam testowałem i byłem w szoku.

 

Niezbadane są...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności