Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam maly problem. przy imporcie plikow *.ai do maxa na spline\'ach wyskakuja dziwne bugi. Slyszalem ze gdzies trzeba zamienic jednostki w Windowsie . ale nie wiem co i jak. CZy mozecie mi pomoc. ??

 

PS. Mam WinXP .

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

`Slyszalem ze gdzies trzeba zamienic jednostki w Windowsie`

 

Nie wiem o co ci chodzi, w windzie nie ma zadnych ustawien dot krzywych wektorowych :)

Przy skomplikowanych krzywych mozesz sprobowac w illustratorze zrobic release compound path i recznie laczyc wierzcholki w maksie. mozesz tez z illustratora zrobic eksport do dxf lub dwg i import do maksa. jesli nie illustrator a corel to najlepiej dxf.

Napisano

Z tymi ustawieniami regionalnymi to jednak jest dziwna sprawa, nie wiem czy jeszcze aktualny jest ten \"bug\" ale pamiętam, że na jednej z grup dyskusyjnych o grafice ktos zadal pytanie, czemu nie da sie zaimportowac pliku Adobe Illustratora do 3ds MAXa, mimo, ze jest na liscie wyboru. Kilka osob dolaczylo sie do pytania. W koncu wszystkich oswiecil moderator grupy. Okazalo sie, ze trzeba w ustawieniach regionalnych Windows, w ustawieniach znakow zmienic przecinek na kropke :)

 

Po czym wszystkim zaczęło działać :D Pamiętam, że sam testowałem i byłem w szoku.

 

Niezbadane są...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności