Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mam problem:(

Featured Replies

Napisano

Jestem początkującym uzytkownikiem 3d max 5.Staram sie uczyc na różnego rodzaju książkach,poradnikach itp.oraz na tutorialach.W wiekszosci z nich pisze zeby zrobic box(pudełko)na podstawie jakiegos zdjecia.O co chodzi z robieniem tego boxa i jak sie go robi?

• Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem jakie masz tutki ale na początek polecałbym Ci tutroiale z maxa Help>tutorials i jedziesz :) tam jest wszystko napisane dokładnie i po kolei - fakt po angielsku ale po samych obrazkach załapiesz o co chodzi

Napisano

gdzie jest ten help?szukam go i szukam i nie moge znależć.Napisz porsze jaki jest adres to sobie go zobacze.Nie wiem czy dobrze szukam bo szukam narazie na stronie www.max3d.pl

Napisano

Tutoriale maxowe są wbudowane w program, a znajdziesz je tak: -> Main Menu (ten pasek z file/wiew itd.) znajdujesz Help (na samym koncu po prawej) i Tutorials.

W każdej książce (przynajmniej z Heliona) na początku zawsze jest opisanie interfacu itd. Jestem pewien ze jest tam napisane jak zrobic boxa, po za tym podstawy angielskiego Create (ten sam panel co Help) i Standart Primitives\\Box i tworzysz w viewporcie :]

Napisano

mój problem polega na tym ze jak mam jakies zdjecie np.samochodu i na jego podstawie chce ten samochód zrobic w 3dmax to w tutorialach piszą zeby zrobic boxa.I ja właśnie nie wiem jak tego boxa zrobic.

Powiadomienie o plikach cookie