Skocz do zawartości

PFlow cała textura na wszystkich particle'ach


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

Mam PFlow z particle'ami które pokrywają boxa. Nadałem mu materiał z opacity 100, żeby go nie było widać. Teraz chciałbym aby wszystkie particle, które tworzą powierzchnię po nałożeniu na nie tekstury(bitmapa) stworzyły "zdjęcie". Niestety jak dodałem material static w którym zdefiniowałem materiał z bitmapą, to każda cząsteczka osobno miala to zdjęcie, a nie jak chce żeby cząsteczka byłą malutkim fragmentem całego obrazu jaki miałbyby tworzyć wszystkie cząsteczki razem.

 

Bardzo proszę o pomoc....jak to można zrobić?

 

serdecznie pozdrawiam

Maciek

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A gdyby wytworzone w ten sposob czasteczki przekonwertowac do mesha i potem nalozyc texture? W ten sposob jakby kazda czasteczka bedzie miala fragment textury (takie bedzie złudzenie) bo będą jednym obiektem.

Napisano

A co z animacją tych cząsteczek?

Jak pierw je zanimuję (poruszający się deflector + wind)

to czy jak zamienię na mesha to czy animacja pozostanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności