macmac Napisano 3 Październik 2008 Share Napisano 3 Październik 2008 Witajcie, Mam PFlow z particle'ami które pokrywają boxa. Nadałem mu materiał z opacity 100, żeby go nie było widać. Teraz chciałbym aby wszystkie particle, które tworzą powierzchnię po nałożeniu na nie tekstury(bitmapa) stworzyły "zdjęcie". Niestety jak dodałem material static w którym zdefiniowałem materiał z bitmapą, to każda cząsteczka osobno miala to zdjęcie, a nie jak chce żeby cząsteczka byłą malutkim fragmentem całego obrazu jaki miałbyby tworzyć wszystkie cząsteczki razem. Bardzo proszę o pomoc....jak to można zrobić? serdecznie pozdrawiam Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 3 Październik 2008 Share Napisano 3 Październik 2008 A gdyby wytworzone w ten sposob czasteczki przekonwertowac do mesha i potem nalozyc texture? W ten sposob jakby kazda czasteczka bedzie miala fragment textury (takie bedzie złudzenie) bo będą jednym obiektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macmac Napisano 3 Październik 2008 Autor Share Napisano 3 Październik 2008 A co z animacją tych cząsteczek? Jak pierw je zanimuję (poruszający się deflector + wind) to czy jak zamienię na mesha to czy animacja pozostanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 3 Październik 2008 Share Napisano 3 Październik 2008 Hmm.. no niestety jesli to ma byc animowane to metoda z meshem nie przejdzie :( Nie mam pomyslu jak moznaby bylo by to rozwiazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się