macmac Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 Witajcie, Mam PFlow z particle'ami które pokrywają boxa. Nadałem mu materiał z opacity 100, żeby go nie było widać. Teraz chciałbym aby wszystkie particle, które tworzą powierzchnię po nałożeniu na nie tekstury(bitmapa) stworzyły "zdjęcie". Niestety jak dodałem material static w którym zdefiniowałem materiał z bitmapą, to każda cząsteczka osobno miala to zdjęcie, a nie jak chce żeby cząsteczka byłą malutkim fragmentem całego obrazu jaki miałbyby tworzyć wszystkie cząsteczki razem. Bardzo proszę o pomoc....jak to można zrobić? serdecznie pozdrawiam Maciek
Mr_SAN Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 A gdyby wytworzone w ten sposob czasteczki przekonwertowac do mesha i potem nalozyc texture? W ten sposob jakby kazda czasteczka bedzie miala fragment textury (takie bedzie złudzenie) bo będą jednym obiektem.
macmac Posted October 3, 2008 Author Posted October 3, 2008 A co z animacją tych cząsteczek? Jak pierw je zanimuję (poruszający się deflector + wind) to czy jak zamienię na mesha to czy animacja pozostanie?
Mr_SAN Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 Hmm.. no niestety jesli to ma byc animowane to metoda z meshem nie przejdzie :( Nie mam pomyslu jak moznaby bylo by to rozwiazac
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now