Jump to content

PFlow cała textura na wszystkich particle'ach


Recommended Posts

Posted

Witajcie,

Mam PFlow z particle'ami które pokrywają boxa. Nadałem mu materiał z opacity 100, żeby go nie było widać. Teraz chciałbym aby wszystkie particle, które tworzą powierzchnię po nałożeniu na nie tekstury(bitmapa) stworzyły "zdjęcie". Niestety jak dodałem material static w którym zdefiniowałem materiał z bitmapą, to każda cząsteczka osobno miala to zdjęcie, a nie jak chce żeby cząsteczka byłą malutkim fragmentem całego obrazu jaki miałbyby tworzyć wszystkie cząsteczki razem.

 

Bardzo proszę o pomoc....jak to można zrobić?

 

serdecznie pozdrawiam

Maciek

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

A gdyby wytworzone w ten sposob czasteczki przekonwertowac do mesha i potem nalozyc texture? W ten sposob jakby kazda czasteczka bedzie miala fragment textury (takie bedzie złudzenie) bo będą jednym obiektem.

Posted

A co z animacją tych cząsteczek?

Jak pierw je zanimuję (poruszający się deflector + wind)

to czy jak zamienię na mesha to czy animacja pozostanie?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy