Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

 

Mam problem z rigiem, który wydawać by się mogło

, że zrobiłem poprawnie (wg digital tutors) Jednak niektóre

kości zachowują się nie tak jakbym sobie życzył, a niektóre

kontrolery w ogóle nie wpływają na kości. Użyłem standardowego

bipeda, który normalnie działa bez zarzutu. Zresztą zobaczcie

na klipie. http://pl.youtube.com/watch?v=WBIbU5qTutM

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Bracie kuzyna ciotki swojej (:) ) co do rigu to:

1. Głowa działa „właściwie” znaczy się tam jest jednocześnie ik i fk ale nie ma up vector dla ik i przez to całe zamieszanie (jak animujesz samym ik to prędzej czy później jakiś gimbal lock się walnie :] a jeśli fk to xsi przy cofaniu itp. będzie się starał odczytać pozycję effectora ik i też d.) Moja rada taka – stwórz sobie osobny rig dla głowy :) (ew. wyłącz blending ale imo własny rig lepszy)

2. To z nogą to gdzieś po drodze coś poszło nie tak (nie ma to jak fachowy komentarz :) ) - może gdzieś zerwałeś połączenie w łańcuchu albo użyłeś jakiś constrains (trudno mi powiedzieć). Najlepiej zrób tak: Animate -> Character -> Biped Guide -> Rig from Biped Guide (i nie martw się o envelopy – GATOR jest Twoim przyjacielem :P )

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności