Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Bracie kuzyna ciotki swojej (:) ) co do rigu to:

1. Głowa działa „właściwie” znaczy się tam jest jednocześnie ik i fk ale nie ma up vector dla ik i przez to całe zamieszanie (jak animujesz samym ik to prędzej czy później jakiś gimbal lock się walnie :] a jeśli fk to xsi przy cofaniu itp. będzie się starał odczytać pozycję effectora ik i też d.) Moja rada taka – stwórz sobie osobny rig dla głowy :) (ew. wyłącz blending ale imo własny rig lepszy)

2. To z nogą to gdzieś po drodze coś poszło nie tak (nie ma to jak fachowy komentarz :) ) - może gdzieś zerwałeś połączenie w łańcuchu albo użyłeś jakiś constrains (trudno mi powiedzieć). Najlepiej zrób tak: Animate -> Character -> Biped Guide -> Rig from Biped Guide (i nie martw się o envelopy – GATOR jest Twoim przyjacielem :P )

  • Confused 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy