Bati Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Włosy są zrobione za pomocą rectanglera tak jak w tym tutku: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/hair2.asp i doszedłem do momentu xForm nie wiem jak zrobić aby włosy nabrały takiej puszystości(wszystko ładnie jest pocięte) i 2 pytanie jak robię render tych włosów to czemu są przezroczyste??
korasonek Napisano 4 Październik 2008 Napisano 4 Październik 2008 Witam, XForm w tym tutorialu użyty został do wyeliminowania jakiegoś buga maxa 4 związanego z funkcją cut. Musisz sam poprzesuwać vertexy aby uzyska ta puszystość:) Choć lepiej pewnie zaznaczyć cięte edges i poprzesuwać je na zewnątrz głowy:) Co do drugiego pytania to na początku sprawdź materiał może tam masz namieszane. Pozdrawiam
Bati Napisano 6 Październik 2008 Autor Napisano 6 Październik 2008 korasonek ale mi chodzi o takie wypełnienie: a ja mam przezroczystość :/ to trzeba zrobic samemu czy jest jakaś opcja do tego ??
mrkrzysiek Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 nie to poprostu w viewporcie pokazują się tylne ścianki poligonów, ty masz to pewnie wyłączone trzeba by przejrzeć opcje
Kris_R Napisano 6 Październik 2008 Napisano 6 Październik 2008 Jak zaznaczysz w materiale '2-sided' to na renderze też będzie widać te tylne ścianki polygonów... i będzie wypełnienie i szczęście i git majonez ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się