Bati Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 Włosy są zrobione za pomocą rectanglera tak jak w tym tutku: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/hair2.asp i doszedłem do momentu xForm nie wiem jak zrobić aby włosy nabrały takiej puszystości(wszystko ładnie jest pocięte) i 2 pytanie jak robię render tych włosów to czemu są przezroczyste??
korasonek Posted October 4, 2008 Posted October 4, 2008 Witam, XForm w tym tutorialu użyty został do wyeliminowania jakiegoś buga maxa 4 związanego z funkcją cut. Musisz sam poprzesuwać vertexy aby uzyska ta puszystość:) Choć lepiej pewnie zaznaczyć cięte edges i poprzesuwać je na zewnątrz głowy:) Co do drugiego pytania to na początku sprawdź materiał może tam masz namieszane. Pozdrawiam
Bati Posted October 6, 2008 Author Posted October 6, 2008 korasonek ale mi chodzi o takie wypełnienie: a ja mam przezroczystość :/ to trzeba zrobic samemu czy jest jakaś opcja do tego ??
mrkrzysiek Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 nie to poprostu w viewporcie pokazują się tylne ścianki poligonów, ty masz to pewnie wyłączone trzeba by przejrzeć opcje
Kris_R Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Jak zaznaczysz w materiale '2-sided' to na renderze też będzie widać te tylne ścianki polygonów... i będzie wypełnienie i szczęście i git majonez ;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now