Napisano 3 Październik 200816 l Włosy są zrobione za pomocą rectanglera tak jak w tym tutku: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/hair2.asp i doszedłem do momentu xForm nie wiem jak zrobić aby włosy nabrały takiej puszystości(wszystko ładnie jest pocięte) i 2 pytanie jak robię render tych włosów to czemu są przezroczyste??
Napisano 4 Październik 200816 l Witam, XForm w tym tutorialu użyty został do wyeliminowania jakiegoś buga maxa 4 związanego z funkcją cut. Musisz sam poprzesuwać vertexy aby uzyska ta puszystość:) Choć lepiej pewnie zaznaczyć cięte edges i poprzesuwać je na zewnątrz głowy:) Co do drugiego pytania to na początku sprawdź materiał może tam masz namieszane. Pozdrawiam
Napisano 6 Październik 200816 l Autor korasonek ale mi chodzi o takie wypełnienie: a ja mam przezroczystość :/ to trzeba zrobic samemu czy jest jakaś opcja do tego ??
Napisano 6 Październik 200816 l nie to poprostu w viewporcie pokazują się tylne ścianki poligonów, ty masz to pewnie wyłączone trzeba by przejrzeć opcje
Napisano 6 Październik 200816 l Jak zaznaczysz w materiale '2-sided' to na renderze też będzie widać te tylne ścianki polygonów... i będzie wypełnienie i szczęście i git majonez ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto