palmer Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 Witam... Prosze o pomoc....nie moge sobie poradzic z ustawieniami sceny, swiatla, HDRI Chcialbym a by w chromowanym napisie odbijalo sie ladnie niebo z mapki HDRI przygotowalem: plane jako podloze (material carbon fiber http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=75) napis lezacy na podlozu (material - chrome sciagniety z http://www.vray-materials.de) mapa HDRI (z serii Dosh HDRI SKY) nie moge uzyskac zadowalajacego wyniku. Zobaczcie sami ....w lierach odbija sie tylko blekit nieba (mapa HDRI ma tez chmury)....wyglada jakby mapa byla powiekszona i litery odbijaly tylko malutka czsc nieba. heeelp scena
zgred Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 a wrzuc w material chrom w slot reflect mapke hdri.
Mr_SAN Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 Zaladuj mape HDRI do edytora materiałow (Nowy--> HDRI map) i z tamtad reguluj polozenie mapki hdri oraz jej pososb wyswietlania. Przeciagnij ustawiona mapke w slot odbic rendera z opcją Instance. Zawsze ten sposób korygowalem ulozenie mapki HDRI zeby uzyskac obpowiednie odbicia.
tweety Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 zamiast kombinować z mapą HDRI wrzuć plane'a przed ten napis, dodaj do niego jakiekolwiek zdjęcie nieba ściągnięte z google'a i po sprawie (ważne żeby plane był niewidoczny dla świateł, kamery i ewentualnego GI). HDRI nie zawsze poprawnie sprawdza się przy płaskich powierzchniach stąd przerózne kombinacje dla uzyskania poprawnego efektu. Pozdrawiam 1
palmer Napisano 9 Październik 2008 Autor Napisano 9 Październik 2008 1. Mapke HDRI mam w slocie materialow ...probowalem roznych ustawien ...niestety bez powodzeni 2.Material HDRI mam rowniez w V-Ray enviroment w slocie skylight override i reflection/reflaction ...rowniez nie pomaga 3. Probuje metode Tweetego .. swoja droga dziwne zeby hDRI tak paskudnie odbijalo sie w chromie ..mozna jakos "oddalic" mape HDRI bo wydaje mi sie ze jest zbyc blisko i odbija sie w literach odbija sie tylko 1% nieba ....
palmer Napisano 9 Październik 2008 Autor Napisano 9 Październik 2008 google lepiej dzialaja niz HDRI ! Dzieki wielkie za cenna wskazowke tweety ..
tweety Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 tak dla informacji, możesz użyć mapy HDRI jako textury i zamapować ją na sphere. wtedy możesz oddalać ile sobie chcesz, tilować, czy co tam z tym robic. warunek: mapa musi być wrzucona w slot diffuse i self-illumination na 100%. Pozdrawiam
palmer Napisano 9 Październik 2008 Autor Napisano 9 Październik 2008 tak dla informacji, możesz użyć mapy HDRI jako textury i zamapować ją na sphere. wtedy możesz oddalać ile sobie chcesz, tilować, czy co tam z tym robic. warunek: mapa musi być wrzucona w slot diffuse i self-illumination na 100%. Pozdrawiam cenna wskazowka raz jeszcze dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się