Skocz do zawartości

napis z chromu+odbicia HDRI


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam...

 

Prosze o pomoc....nie moge sobie poradzic z ustawieniami sceny, swiatla, HDRI Chcialbym a by w chromowanym napisie odbijalo sie ladnie niebo z mapki HDRI

 

przygotowalem:

plane jako podloze (material carbon fiber http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=75)

napis lezacy na podlozu (material - chrome sciagniety z http://www.vray-materials.de)

mapa HDRI (z serii Dosh HDRI SKY)

 

nie moge uzyskac zadowalajacego wyniku.

Zobaczcie sami ....w lierach odbija sie tylko blekit nieba (mapa HDRI ma tez chmury)....wyglada jakby mapa byla powiekszona i litery odbijaly tylko malutka czsc nieba.

 

heeelp

my.php?image=napisak1.jpg

 

scena

my.php?image=scenaws2.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaladuj mape HDRI do edytora materiałow (Nowy--> HDRI map) i z tamtad reguluj polozenie mapki hdri oraz jej pososb wyswietlania. Przeciagnij ustawiona mapke w slot odbic rendera z opcją Instance. Zawsze ten sposób korygowalem ulozenie mapki HDRI zeby uzyskac obpowiednie odbicia.

Napisano

zamiast kombinować z mapą HDRI wrzuć plane'a przed ten napis, dodaj do niego jakiekolwiek zdjęcie nieba ściągnięte z google'a i po sprawie (ważne żeby plane był niewidoczny dla świateł, kamery i ewentualnego GI). HDRI nie zawsze poprawnie sprawdza się przy płaskich powierzchniach stąd przerózne kombinacje dla uzyskania poprawnego efektu.

 

Pozdrawiam

  • Like 1
Napisano

1. Mapke HDRI mam w slocie materialow ...probowalem roznych ustawien ...niestety bez powodzeni

 

2.Material HDRI mam rowniez w V-Ray enviroment w slocie skylight override i reflection/reflaction ...rowniez nie pomaga

 

3. Probuje metode Tweetego ..

 

swoja droga dziwne zeby hDRI tak paskudnie odbijalo sie w chromie ..mozna jakos "oddalic" mape HDRI bo wydaje mi sie ze jest zbyc blisko i odbija sie w literach odbija sie tylko 1% nieba ....

Napisano

tak dla informacji, możesz użyć mapy HDRI jako textury i zamapować ją na sphere. wtedy możesz oddalać ile sobie chcesz, tilować, czy co tam z tym robic. warunek: mapa musi być wrzucona w slot diffuse i self-illumination na 100%.

 

Pozdrawiam

Napisano
tak dla informacji, możesz użyć mapy HDRI jako textury i zamapować ją na sphere. wtedy możesz oddalać ile sobie chcesz, tilować, czy co tam z tym robic. warunek: mapa musi być wrzucona w slot diffuse i self-illumination na 100%.

 

Pozdrawiam

cenna wskazowka

 

raz jeszcze dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności