Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam...

 

Prosze o pomoc....nie moge sobie poradzic z ustawieniami sceny, swiatla, HDRI Chcialbym a by w chromowanym napisie odbijalo sie ladnie niebo z mapki HDRI

 

przygotowalem:

plane jako podloze (material carbon fiber http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=75)

napis lezacy na podlozu (material - chrome sciagniety z http://www.vray-materials.de)

mapa HDRI (z serii Dosh HDRI SKY)

 

nie moge uzyskac zadowalajacego wyniku.

Zobaczcie sami ....w lierach odbija sie tylko blekit nieba (mapa HDRI ma tez chmury)....wyglada jakby mapa byla powiekszona i litery odbijaly tylko malutka czsc nieba.

 

heeelp

my.php?image=napisak1.jpg

 

scena

my.php?image=scenaws2.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaladuj mape HDRI do edytora materiałow (Nowy--> HDRI map) i z tamtad reguluj polozenie mapki hdri oraz jej pososb wyswietlania. Przeciagnij ustawiona mapke w slot odbic rendera z opcją Instance. Zawsze ten sposób korygowalem ulozenie mapki HDRI zeby uzyskac obpowiednie odbicia.

Napisano

zamiast kombinować z mapą HDRI wrzuć plane'a przed ten napis, dodaj do niego jakiekolwiek zdjęcie nieba ściągnięte z google'a i po sprawie (ważne żeby plane był niewidoczny dla świateł, kamery i ewentualnego GI). HDRI nie zawsze poprawnie sprawdza się przy płaskich powierzchniach stąd przerózne kombinacje dla uzyskania poprawnego efektu.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

1. Mapke HDRI mam w slocie materialow ...probowalem roznych ustawien ...niestety bez powodzeni

 

2.Material HDRI mam rowniez w V-Ray enviroment w slocie skylight override i reflection/reflaction ...rowniez nie pomaga

 

3. Probuje metode Tweetego ..

 

swoja droga dziwne zeby hDRI tak paskudnie odbijalo sie w chromie ..mozna jakos "oddalic" mape HDRI bo wydaje mi sie ze jest zbyc blisko i odbija sie w literach odbija sie tylko 1% nieba ....

Napisano
  • Autor

google lepiej dzialaja niz HDRI !

Dzieki wielkie za cenna wskazowke tweety ..

Napisano

tak dla informacji, możesz użyć mapy HDRI jako textury i zamapować ją na sphere. wtedy możesz oddalać ile sobie chcesz, tilować, czy co tam z tym robic. warunek: mapa musi być wrzucona w slot diffuse i self-illumination na 100%.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor
tak dla informacji, możesz użyć mapy HDRI jako textury i zamapować ją na sphere. wtedy możesz oddalać ile sobie chcesz, tilować, czy co tam z tym robic. warunek: mapa musi być wrzucona w slot diffuse i self-illumination na 100%.

 

Pozdrawiam

cenna wskazowka

 

raz jeszcze dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności