Napisano 9 Październik 200816 l Witam... Prosze o pomoc....nie moge sobie poradzic z ustawieniami sceny, swiatla, HDRI Chcialbym a by w chromowanym napisie odbijalo sie ladnie niebo z mapki HDRI przygotowalem: plane jako podloze (material carbon fiber http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=75) napis lezacy na podlozu (material - chrome sciagniety z http://www.vray-materials.de) mapa HDRI (z serii Dosh HDRI SKY) nie moge uzyskac zadowalajacego wyniku. Zobaczcie sami ....w lierach odbija sie tylko blekit nieba (mapa HDRI ma tez chmury)....wyglada jakby mapa byla powiekszona i litery odbijaly tylko malutka czsc nieba. heeelp scena
Napisano 9 Październik 200816 l Zaladuj mape HDRI do edytora materiałow (Nowy--> HDRI map) i z tamtad reguluj polozenie mapki hdri oraz jej pososb wyswietlania. Przeciagnij ustawiona mapke w slot odbic rendera z opcją Instance. Zawsze ten sposób korygowalem ulozenie mapki HDRI zeby uzyskac obpowiednie odbicia.
Napisano 9 Październik 200816 l zamiast kombinować z mapą HDRI wrzuć plane'a przed ten napis, dodaj do niego jakiekolwiek zdjęcie nieba ściągnięte z google'a i po sprawie (ważne żeby plane był niewidoczny dla świateł, kamery i ewentualnego GI). HDRI nie zawsze poprawnie sprawdza się przy płaskich powierzchniach stąd przerózne kombinacje dla uzyskania poprawnego efektu. Pozdrawiam
Napisano 9 Październik 200816 l Autor 1. Mapke HDRI mam w slocie materialow ...probowalem roznych ustawien ...niestety bez powodzeni 2.Material HDRI mam rowniez w V-Ray enviroment w slocie skylight override i reflection/reflaction ...rowniez nie pomaga 3. Probuje metode Tweetego .. swoja droga dziwne zeby hDRI tak paskudnie odbijalo sie w chromie ..mozna jakos "oddalic" mape HDRI bo wydaje mi sie ze jest zbyc blisko i odbija sie w literach odbija sie tylko 1% nieba ....
Napisano 9 Październik 200816 l Autor google lepiej dzialaja niz HDRI ! Dzieki wielkie za cenna wskazowke tweety ..
Napisano 9 Październik 200816 l tak dla informacji, możesz użyć mapy HDRI jako textury i zamapować ją na sphere. wtedy możesz oddalać ile sobie chcesz, tilować, czy co tam z tym robic. warunek: mapa musi być wrzucona w slot diffuse i self-illumination na 100%. Pozdrawiam
Napisano 9 Październik 200816 l Autor tak dla informacji, możesz użyć mapy HDRI jako textury i zamapować ją na sphere. wtedy możesz oddalać ile sobie chcesz, tilować, czy co tam z tym robic. warunek: mapa musi być wrzucona w slot diffuse i self-illumination na 100%. Pozdrawiam cenna wskazowka raz jeszcze dzieki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto