ogien88 Napisano 12 Październik 2008 Napisano 12 Październik 2008 Witam .. jestem z deczka amatorem w te klocki tak naprawde patrzec na to wszystko z obiektywnej strony .... Potrzebuje pomocy .. po zaimportowaniu z Real Flow gotowego mesha .. w 3dMax mam jedynie gotowa animacje bez pojedynczych scen .. jak to zmienic .. chcialbym pojedyncze sceny ......(klatki) ... ????????
ogien88 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 Nie wierze ze nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie .. ?
mirach Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 problem chyba jest ze zrozumieniem twojego pytania.
ogien88 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 zaimportowalem animacje czyli mesh z real flow do 3d Max ... i z tego co widze ta animacja nie ma swoich klatek na lini czasu ktore mozna edytowac .. np skopiowac ... c ozrobic by miec te klatki .. wydaje mi sie ze prosciej sie nieda wyjasnic ..
DaveBorck Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Zaczynasz gadać z sensem... Jeśli mnie pamięć nie myli to po imporcie nie było mozliwości operowania na klatkach. Jest tylko globalny slider do przyśpieszania/zwalniania całej animacji. Wszystkie poprawki robi się w real flow, a max to tylko update-uje. Dlatego lepiej zaimportuj sobie jakieś obiekty z maxa które pozwolą ci się lepiej orientować w przestrzeni. Powodzenia DaveBorck
ogien88 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 gdzie jest taka opcja takiego slidera ... w 3d max .. chcialbym przy uzyciu normalnego ruchu kamery .. zwolnic wlasnie sama animacje . rowniez .. ??
DaveBorck Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Czy ty czytasz to co sam napisałeś? powinieneś, bo konstruujesz bardzo niezrozumiałe zdania. np to: "chcialbym przy uzyciu normalnego ruchu kamery .. zwolnic wlasnie sama animacje . rowniez .. ??" Próbując domyślić się o co Ci chodzi, wydedukowałem, że zwolnienie którego szukasz znajduje się w helpersie real flow, który znajduje się w maxie. W helpie real flow poszukaj rozdziału na temat implementacji w maxie. To krótki rozdział więc nie sprawi Ci problemu przeczytanie go w końcu. Polecam też tutoriale i videotutoriale ze strony producenta. Jest ich sporo i można się z nich wiele nauczyć. Powodzenia DaveBorck
Leru Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 klikając na obiekt MeshLoader masz jego opcje. Jest tam opcja skali czasu. Tym możesz sobie zwolnić/przyspieszyć. Jeśli chcesz zachować pojedynczy model wystarczy zamienić obiekt MeshLoader na Editable Poly. Ale... nie ma sensu zmieniać skali czasu np na dwa razy w dół bo przecież real flow generuje oddzielne modele dla każdej klatki. Wniosek z tego taki, że musiałby jakoś interpolować między modelami dwóch klatek. Jak to robi i czy w ogóle to nie wiem. O wiele lepiej jest najpierw w maxie ustalić sobie prędkość animacji (np. chcesz, żeby było zwolnienie jak w matrixie to animację robisz w 100 klatkach na sekundę i renderujesz do 25, wtedy masz czterokrotne zwolnienie), potem w real flow wysymulować z taki frame ratem i zaimportować do maxa.
Rekomendowane odpowiedzi