Napisano 12 Październik 200816 l Witam .. jestem z deczka amatorem w te klocki tak naprawde patrzec na to wszystko z obiektywnej strony .... Potrzebuje pomocy .. po zaimportowaniu z Real Flow gotowego mesha .. w 3dMax mam jedynie gotowa animacje bez pojedynczych scen .. jak to zmienic .. chcialbym pojedyncze sceny ......(klatki) ... ????????
Napisano 13 Październik 200816 l Autor zaimportowalem animacje czyli mesh z real flow do 3d Max ... i z tego co widze ta animacja nie ma swoich klatek na lini czasu ktore mozna edytowac .. np skopiowac ... c ozrobic by miec te klatki .. wydaje mi sie ze prosciej sie nieda wyjasnic ..
Napisano 13 Październik 200816 l Zaczynasz gadać z sensem... Jeśli mnie pamięć nie myli to po imporcie nie było mozliwości operowania na klatkach. Jest tylko globalny slider do przyśpieszania/zwalniania całej animacji. Wszystkie poprawki robi się w real flow, a max to tylko update-uje. Dlatego lepiej zaimportuj sobie jakieś obiekty z maxa które pozwolą ci się lepiej orientować w przestrzeni. Powodzenia DaveBorck
Napisano 13 Październik 200816 l Autor gdzie jest taka opcja takiego slidera ... w 3d max .. chcialbym przy uzyciu normalnego ruchu kamery .. zwolnic wlasnie sama animacje . rowniez .. ??
Napisano 13 Październik 200816 l Czy ty czytasz to co sam napisałeś? powinieneś, bo konstruujesz bardzo niezrozumiałe zdania. np to: "chcialbym przy uzyciu normalnego ruchu kamery .. zwolnic wlasnie sama animacje . rowniez .. ??" Próbując domyślić się o co Ci chodzi, wydedukowałem, że zwolnienie którego szukasz znajduje się w helpersie real flow, który znajduje się w maxie. W helpie real flow poszukaj rozdziału na temat implementacji w maxie. To krótki rozdział więc nie sprawi Ci problemu przeczytanie go w końcu. Polecam też tutoriale i videotutoriale ze strony producenta. Jest ich sporo i można się z nich wiele nauczyć. Powodzenia DaveBorck
Napisano 13 Październik 200816 l klikając na obiekt MeshLoader masz jego opcje. Jest tam opcja skali czasu. Tym możesz sobie zwolnić/przyspieszyć. Jeśli chcesz zachować pojedynczy model wystarczy zamienić obiekt MeshLoader na Editable Poly. Ale... nie ma sensu zmieniać skali czasu np na dwa razy w dół bo przecież real flow generuje oddzielne modele dla każdej klatki. Wniosek z tego taki, że musiałby jakoś interpolować między modelami dwóch klatek. Jak to robi i czy w ogóle to nie wiem. O wiele lepiej jest najpierw w maxie ustalić sobie prędkość animacji (np. chcesz, żeby było zwolnienie jak w matrixie to animację robisz w 100 klatkach na sekundę i renderujesz do 25, wtedy masz czterokrotne zwolnienie), potem w real flow wysymulować z taki frame ratem i zaimportować do maxa.