Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pytanko mam no...

nauczycie mnie jakies materialy polozyc i ew fajnie zrenderowac ?

wczoraj zaczalem

model musze lekko poprawic, tam pod krzyzem ma byc biale , obok jak paski czerwone to zolte tlo, to 2 osobne elementy dam, jakos wygodniej bedzie mi sie chyba robic. have fun

 

http://i36.tinypic.com/2u7vnlv.jpg

http://i38.tinypic.com/eqwbvq.jpg

http://i36.tinypic.com/2n1s8x5.jpg

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

0o

nie uwazam ze posty to miernik doswiadczenia czy cos...no ale patrzac na to jak dlugo tu jestes tez swoje daje i wychodzic z takim modelem to tak..no kwas:/

Napisano

Ofca :) ale się totalnie upokorzyłeś wystawiając taką kupe na forum! Wygląda na kompletną amatorszczyznę. Od dziś wszyscy będą Cie kojarzyć z takimi badziewnymi modelami! Wstydź się

 

EDIT: Hm w sumie to sobie nie przypominam żebyś kiedykolwiek zrobił coś lepszego ;D

Edytowane przez PAINbringer

Napisano
  • Autor

bo nigdy nic nie robilem :D

to moj pierwszy mode, sory ze nie napisalem :D

Napisano
  • Autor

okej okej, ale co slaby ? mesh ? czy materialy i render ?:D

Napisano

mesh nie jest taki zły. siatka za to fatalna. poka poka ją bez meshsmooth. materiały to na koncu. najpierw wyrenderuj czyste, zobacz czy nie ma błędów w modelu a potem baw sie w materiałami. No i czegu używasz tutaj?

Napisano

hę? a czym się różni mesh od siatki? bo mnie w głębokiej ignorancji wydawało się zawsze że to jest to samo tylko po angielsku?

Napisano

kurcze tez chcialbym wiedziec bo ja tak samo jak marcin wuu zylem w totalnej niewiedzy ;] ale wszyscy tutaj to rozdzielaja na i mesh i siatke wiec zniecierpliwiony czekam na werdykt jury. a co do modelu......jejuuuuu stary do roboty...

Napisano

Siatka to wire, a mesh to powierzchnia. Przynajmniej tak mi się wydaje.... :P

Napisano

No ale na tą piłke to chyba z 500k poly zużyłeś:P No i jak na taką jakość to... Po prostu można by zrobić taki sam herb używając z 40 razy mniej poly pozatym w niektórych miejscach wypadałoby połączyć wystające części z podstawką bo potem nie da się wygładzić miejsc połączeń. Potem meshsmooth z il 2-3 i szafa gra...

Napisano
  patry napisał:
Siatka to wire, a mesh to powierzchnia. Przynajmniej tak mi się wydaje.... :P

 

otóżtotak...

Napisano
  Cytat
Siatka to wire, a mesh to powierzchnia.

 

O_o No to żeście teraz pojechali po bandzie... aż iskry poszły...

Napisano

pomimo tego ze wiem ze mesh to po angielsku siatka to upewnilem sie w slowniku oxfordzkim i mesh = siatka....z ta powierzchnia to chyba kombinujecie tak sobie dla rozrywki ;] (i nawet korci mnie by spytac co rozumiecie przez powierzchnie ale i tak straszny off top sie robi ;p)

Napisano
  • Autor
  Norwag napisał:
siatka, mesh, render i materialy...

DZIEKS! tego mi bylo potrzeba, teraz to zrobie TAKI render ze nawet SWRSC sie schowa (joke....)

 

http://i33.tinypic.com/faxz6x.jpg - bez turbosmoothow meshoomothow i innych pierdol.

 

sand - chcialbym troche pobawic sie Mentalem wpierw wiec pod tym 'renderuje' poki co.

 

khatake - co z tym modelem mam zrobic jeszcze ?:D wiecej chamferow ? zmienic pilke do siatki na nozna ? kwiatki posadzic ? nie moja wina ze kurde ukochany klub ma taki herb. No bo chyba trzyma sie oryginalu czy tez nie ?:D

 

zreszta wiecie lepiej , bede chlonal komenty nastepne.

podziekowal za tak liczne odpowiedzi. dzis stop prac - kac meczy a ddrzewo kaza rąbać...

 

czegewara yo

Napisano

a nie prościej zamiast modelować tą piłkę potraktować bumpem albo displace? Szybciej i lepiej będzie wyglądało niż teraz.

Napisano

mam jeden pomysl co mozesz z tym zrobic.....wymodelowac pilkarza z tym herbem na koszulce ;]

Napisano

Witam ofca ty dalej z barca :D ja powracam na stare smiecie :)..

 

Co do Herbu.. modeluj od poczatku.. wywal ten jeden wielki bug.

 

Jesli nikt nie b ędzie patrzył w model :/ po Tobie. .to mozesz a nawet lepiej by było jak być z kilku elementów go tworzył :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności