Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Postaram się wytłumaczyć zawiłość mojego pytania. Ściągnąłem program do tworzenia grafiki sprite'owej - SpriteForge- i jest dość wygodny, bowiem wystarczy załadować mesh, ustawić interesujące kąty kamery i mamy sprite'y z animacjami. Zrobiłem tak z ludzikiem z help file'a - małym astronautą.

http://www.d-grafix.com/tutorials/spriteforge/index.html

Jak widać, jest on w formacie .b3d , robiony w Blitz 3D (nic o nim nie wiem, dowiedziałem się po poszukiwaniach).

 

I taki drobny problem- SpriteForge obsługuje format mesh 3DS, tyle że nie wiem, w jaki sposób animację. W .b3d astronauta porusza nogami. Czy eksport do *.3DS obejmuje tylko siatkę czy da się wstawić i animację?

 

Od razu proszę o pytania, jesli będzie coś niejasnego.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

O ile dobrze pamiętam 3ds nie zapisuje informacji o animacji. To bardzo stary format.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności