Zedzik Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Postaram się wytłumaczyć zawiłość mojego pytania. Ściągnąłem program do tworzenia grafiki sprite'owej - SpriteForge- i jest dość wygodny, bowiem wystarczy załadować mesh, ustawić interesujące kąty kamery i mamy sprite'y z animacjami. Zrobiłem tak z ludzikiem z help file'a - małym astronautą. http://www.d-grafix.com/tutorials/spriteforge/index.html Jak widać, jest on w formacie .b3d , robiony w Blitz 3D (nic o nim nie wiem, dowiedziałem się po poszukiwaniach). I taki drobny problem- SpriteForge obsługuje format mesh 3DS, tyle że nie wiem, w jaki sposób animację. W .b3d astronauta porusza nogami. Czy eksport do *.3DS obejmuje tylko siatkę czy da się wstawić i animację? Od razu proszę o pytania, jesli będzie coś niejasnego.
Gość User190 Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 O ile dobrze pamiętam 3ds nie zapisuje informacji o animacji. To bardzo stary format.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się