Napisano 21 Październik 200816 l Witam Mam obiekt, powiedzmy boxa. I chce go powielic, ale po linii. Tak by oprocz tego ze zrobi mi sie giętki rządzik boksów, to jeszcze żeby te boxy też ulegał deformacji i wyginały się po drodze tej linii. Jak to zrobić w MAX 9?
Napisano 21 Październik 200816 l Mozna zobic w taki sposób: Zaznaczasz Boxa. Nastepnie teraz w menu: Animation--> Constraints --> Path Constraints po czym klikasz na kształt zrobiony z Shape-a. W tym momencie przesuwając boxa bedzie on zawsze poruszał się po tym kształcie to samo sie tyczy klonowania Boxa przesuwjac go z shiftem. Nistety nie wiem jak zrobic aby kształt samego Boxa sie zmieniał wzgledem Shape-a :(
Napisano 21 Październik 200816 l Autor Mr_SAN napisał: Mozna zobic w taki sposób: Zaznaczasz Boxa. Nastepnie teraz w menu: Animation--> Constraints --> Path Constraints po czym klikasz na kształt zrobiony z Shape-a. W tym momencie przesuwając boxa bedzie on zawsze poruszał się po tym kształcie to samo sie tyczy klonowania Boxa przesuwjac go z shiftem. Nistety nie wiem jak zrobic aby kształt samego Boxa sie zmieniał wzgledem Shape-a :( Troche mało... Jeszcze bym potrzebował by ów box deformował mi się, czyli wyginał po ścieżce...
Napisano 21 Październik 200816 l w modyfikatorach masz path deform i path deform wsm. Przed nałożeniem modyfikatora będziesz musiał trochę doddać wierzchołków do boxa żeby się miało co wyginać WSM czyli wyrównany do globalnej osi ten pierwszy jest do lokalnej Pozdrawiam DaveBorck
Napisano 21 Październik 200816 l DaveBorck - dobre to ;) Tego sposobu nie znałem - człowiek całe zycie sie uczy - przyda sie ;)
Napisano 22 Październik 200816 l Autor DaveBorck napisał: w modyfikatorach masz path deform i path deform wsm. Przed nałożeniem modyfikatora będziesz musiał trochę doddać wierzchołków do boxa żeby się miało co wyginać DaveBorck Zadziałało! Dzięki. Z snapshotem uzyskałem dokładnie to co chciałem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto