Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam obiekt, powiedzmy boxa. I chce go powielic, ale po linii. Tak by oprocz tego ze zrobi mi sie giętki rządzik boksów, to jeszcze żeby te boxy też ulegał deformacji i wyginały się po drodze tej linii. Jak to zrobić w MAX 9?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozna zobic w taki sposób:

 

Zaznaczasz Boxa. Nastepnie teraz w menu: Animation--> Constraints --> Path Constraints po czym klikasz na kształt zrobiony z Shape-a. W tym momencie przesuwając boxa bedzie on zawsze poruszał się po tym kształcie to samo sie tyczy klonowania Boxa przesuwjac go z shiftem. Nistety nie wiem jak zrobic aby kształt samego Boxa sie zmieniał wzgledem Shape-a :(

Napisano
  • Autor
  Mr_SAN napisał:
Mozna zobic w taki sposób:

 

Zaznaczasz Boxa. Nastepnie teraz w menu: Animation--> Constraints --> Path Constraints po czym klikasz na kształt zrobiony z Shape-a. W tym momencie przesuwając boxa bedzie on zawsze poruszał się po tym kształcie to samo sie tyczy klonowania Boxa przesuwjac go z shiftem. Nistety nie wiem jak zrobic aby kształt samego Boxa sie zmieniał wzgledem Shape-a :(

Troche mało... Jeszcze bym potrzebował by ów box deformował mi się, czyli wyginał po ścieżce...

Napisano

w modyfikatorach masz path deform i path deform wsm. Przed nałożeniem modyfikatora będziesz musiał trochę doddać wierzchołków do boxa żeby się miało co wyginać

 

WSM czyli wyrównany do globalnej osi ten pierwszy jest do lokalnej

 

Pozdrawiam

DaveBorck

Napisano

DaveBorck - dobre to ;) Tego sposobu nie znałem - człowiek całe zycie sie uczy - przyda sie ;)

Napisano
  • Autor
  DaveBorck napisał:
w modyfikatorach masz path deform i path deform wsm. Przed nałożeniem modyfikatora będziesz musiał trochę doddać wierzchołków do boxa żeby się miało co wyginać

DaveBorck

Zadziałało! Dzięki. Z snapshotem uzyskałem dokładnie to co chciałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności