Napisano 26 Luty 200421 l nie wiem ile dam rady zrobic tego Austina, nie zrobilem jeszcze zadnego samochodu i jest to dla mnie nowe ale podziele sie tym co juz mam czyli siatka
Napisano 26 Luty 200421 l Autor no te kierunkowskazy to tylko tak na szybciora zeby juz cos moc wyslac na wipa nadkole jeszcze poprawie, poki co na reflektory beda same \'dziury\'
Napisano 26 Luty 200421 l Autor wokole kierunkowskazu sa jakies nierownosci, musze to dopracowac ale nadkole juz rowniejsze wlasnie tu mam pytanko: jak uniknac problemow z meshsmoothem w takiej sytuacji gdy mam ladna siatke ale okazuje sie ze musze cutem stworzyc na niej kilka krawedzi niezbednych do jakis tam detali tam gdzie jest wieksze zageszczenie krawiedzi robi mi sie garb, luk itd wlasnie taki problem byl z nadkolem bo pocialem sobie je zeby przygotowac obrysy na migacze i maske na chlodnice...
Napisano 26 Luty 200421 l Autor hehe a swiatel nie ma te wczesniejsze otwory to tylko chwilowo zeby zobaczyc jak sie komponują w calosci i czy jest symetria :)
Napisano 26 Luty 200421 l Autor zamieszczam siatke dotychczasowego modelu. jesli ktos zauwazy cos nie tak prosze i info, ja po paru godzinach trace juz obiektywizm :)
Napisano 26 Luty 200421 l ten migacz polecałbym zrobić jako osobny obiekt, wtedy nie będziesz musiał sobie psuć siatki :) no i maska jest trochę krzywa... pozdrawiam [piwo]
Napisano 27 Luty 200421 l Autor no faktycznie, dzieki zaraz to poprawiam nie wie ktos jak zrobic siatke na chlodnice ?? chodzi o linka do jakiegos turoriala , bo mam pare pomyslow ale chcialbym zobaczyc jak to zrobic solidnie moze gdzies jest cos podobnego ??? ja nie umiem znalezc nic w necie na ten temat zamieszczam zdjecie o co chodzi
Napisano 27 Luty 200421 l Autor ok wycialem maske i juz jest jako osobny element. teraz pozostal mozolny vertex tweekin\' :)
Napisano 28 Luty 200421 l Autor kolejny update, to wersja probna bo mialem pare sposobow na wyciecie dziury na grilla i chlodnice. jutro zrobie wersje ostateczna i biore sie za boki i tyl mile widziane komentarze
Napisano 28 Luty 200421 l Ten Mini z ostetniego rendera jest conajmniej dziwny ale narazie dobrze ci idzie.
Napisano 28 Luty 200421 l Autor bo to sama karoseria bez niczego (zdrerzaka itd) na ta blache na dole pod grillem bedzie nalozony tez vonajmniej dziwny zderzaczek :) a tu jakis grat z ktorego staralem sie zrobic podobna kopie bo na blueprintach nic nie widac co jest pod buforem i za grillem:
Napisano 28 Luty 200421 l Autor bo to sama karoseria bez niczego (zdrerzaka itd) na ta blache na dole pod grillem bedzie nalozony tez vonajmniej dziwny zderzaczek :) a tu jakis grat z ktorego staralem sie zrobic podobna kopie bo na blueprintach nic nie widac co jest pod buforem i za grillem:
Napisano 28 Luty 200421 l CZESC !! Tez robiłem Mini ... mozesz go znalesc na mojej stronie. Fajnie Ci wychodzi ten Twoj, tylko tna tym ostatnim renderze dziwnie wyglada ten prozd.
Napisano 28 Luty 200421 l No calkiem niezle:] Czekamy na dalsze update :D Wydaje mi sie ze maska jest nadal krzywa, na przeciw, tam gdzie ci pokazywal Loozacki.
Napisano 28 Luty 200421 l Autor no ten przod to chyba powycinalem z niego za duzo i tak dziwnie to wyglada - do poprawy teraz mam maly problem bo blueprinty sa nierowne ale damy rade :) MC-Maxim: piekny ten twoj Mini, jakby co to zapytam sie o rade jesli mozna....
Napisano 28 Luty 200421 l Autor aha siatka z tym ze siatka odnosi sie do ostatniego renderu i nie byla ulepszana dzis zaczynam robic dalej
Napisano 29 Luty 200421 l Dlaczeg nie robisz dalszej czescni samochodu?? Jak na razie to idzie Ci elegancko. Oby tak dalej :D pozdrawiam
Napisano 29 Luty 200421 l Autor robie, tylko jestem troche do tylu z powodow czasowych a wlasciwie jego nadmiaru :) wiesz jak jest za duzo czasu to nic sie nie chce :) zaczynam robic drzwi i ogolnie bok mini, zobaczymy ile dam rady pozdrow.
Napisano 29 Luty 200421 l Originally posted by p_e_t_e_r (...) wiesz jak jest za duzo czasu to nic sie nie chce :) (...) święte słowa :D [piwo]
Napisano 29 Luty 200421 l Peter jasne że Ci pomoge jak cos :) Twoj Mini tez jest SUPER i napewno nie gorszy do mojego .... moze bedzie nawet lepszy.
Napisano 29 Luty 200421 l Autor dobra zeby nie bylo ze sie obijam zamieszczam update z blacha na drzwi :) aha gwoli scislosci, siatka bez otworow rowkow itd, wczesnejsze rendery mialy to porobione ale jak sie pozniej okazalo trzeba bylo tu cos wyciac tam cos dorobic itd, wiec zrobie ogolnie cala bryle a na koncu sobie powycinam co trzeba z karoserii i pobawie sie w detale porzadek musi byc co nie ... heheh
Napisano 29 Luty 200421 l Widze że robota idzie do przodu, a już myślałem że grill będziesz robił do końca życia :) :) Jak narazie wedłyg mnie jest OK. :)
Napisano 29 Luty 200421 l Autor no wiesz musialem poswiecic sporo uwagi na grill i miejsce na zderzaki bo sporo tam lukow i detali wiec trzeba bylo starannie przygotowac sobie obrysy ale wiecie co, jakos powoli sklaniam sie ku nurbsom, naogladalem sie tutoriali w rhino i chyba poza tym projektem zaczne sie bawic w B-splineach :)
Napisano 5 Marzec 200421 l Autor czesc, mam ncy problem: robie teraz dach, wiec shift extruduje sobie krawedzie od konca maski jak na rysunku. problem jest tego typu ze aby miec same czworokaty musze wszystkie krawedzie skopiowac i podniesc do gory i robie sie tam bardzo gesto co po meshsmoothu daje za duze kanciastosci...
Napisano 5 Marzec 200421 l Autor i teraz czy moge wywalic pare edgow jak na screenie ponizej aby odchudzic nieco siatke w tym miejscu ?? problem jest taki ze wtedy powstana dwa szesciokaty wygladajace jak prostokaty ale majace 6 vertexow... chodzi mi o konwencje jak sie to powinno robic zamieszczam screena po odchudzeniu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto