Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam Max Design 2009 razem z Service Packiem i nietypowy problem. Kiedy wrzucam jakąkolwiek teksturę do Diffuse, zawsze jest ona w dziwnych wymiarach, jakby miała Tiling 1000 x 1000 np. albo kompletnie rozmazana. Żeby uzyskać pożądany efekt muszę się bawić z ustawianiem Real World Size czy z tilingiem. Jest jakieś rozwiązanie?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 894
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Witaj Aniu,

 

nałożyłem UVW Map, zrobiło się dobrze, kiedy odznaczyłem w nim opcję "Real-World Map Size". Ale we wcześniejszych wersjach maxa nie pamiętam takich problemów. Oczywiście, żeby wszystko ładnie wyglądało, trzeba było się pobawić UVW Mapem, itd. ale od razu po nałożeniu tekstury nie było takich wariacji z rozmiarami.

 

[Edit]: Znalazłem, trzeba również odznaczyć opcję "Real-World Map Size" w ogólnych ustawieniach modelu.

Edytowane przez Mkbart

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności