Gość Muka Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 Cześć. Mam problem z Vray 1.50 RC3 w 3dsmax9. Podczas modelowania , gdy włączam chamfer pokazuje się błąd i wywala mi maxa to samo jest w innych scenach gdy np. chcę przesunąć wybrany obiekt ;/ może ktoś z was wie na czym on polega ?
mrkrzysiek Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 może byś pokazał screen z błędem, a co ma do tego vray? masz zainstalowane Productivity Booster po jego instalacji milem problem z chamferem
Gość Muka Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 ok tutaj screen http://img219.imageshack.us/my.php?image=schowek01nz9.jpg a Productivity Booster nie mam.
mrkrzysiek Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 to nie problem z vrayem ogólnie max ma często takie wywalenie trzeba się przyzwyczaić, ja na 9 nie narzekałem była stabilna, możliwe ze masz w scenie jakiś model błędny który powoduje wywalenie maxa wiec może merguj do nowej sceny może coś pomoże P.S. aaa i możesz zainstalować Service Packi może pomoże
hcpiter Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 dlaczego myslisz ze to vray ? Pilik maxowy ci sie skopal lub jakis model a ogolnie to max wywoluje blad i cie wywala :) (+) Mrkrzysiek byl szybszy :)
Gość Muka Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 ok dzięki za pomoc. Spróbuje Sp nagrać ;)
airmoss Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 ja w scenach ze spora liczba obiektow co chwile mam takie problemy, czasami co 20 min nawet wywala maksa. bardzo to irytujace. i dzialo sie to zarowno na sp max9 32 bit jak i na 2009 64bit. a czy to vray mozna w sumei sprawdzic wlaczajac scanline czy mentala i w tym trybie troche pomodelowac. (przy najblizszej okazji sprawdze) bo jednak to moze byc vray. pamietam jak niegdys scena wieszala sie przy co drugiej probie dodania vraylight. Jeszcze moze to byc wina strerownikow grafiki, gdyz w jednej ze scen na direct3d wywalalo, po przelaczeniu na opengla problem zniknal na jakis czas, jednak w innej z kolei na opengl wywalalo a na direct3d juz nie tak czesto. kaprysny ten max ;)
ucislaw Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 ja mam podobny problem, pracuje na aplikacjach 64bitowych (max+vray), czasami po zmapowaniu modelu i kliknięciu Show map in Viewport pojawia się taki sam komunikat jak u Ciebie Muka i zadowolic się mogę backupem ale po odpaleniu backupu odrazu pojawia się ten error. ratuje mnie tylko ukrycie większości modeli na scenie jeszcze przed pojawieniem się tego błędu. nie wiem czy czy to wina zbyt dużych map czy błędnej geometrii, czy złej instalacji programu. dziwne, bo na scenie nie ma wielu poligonów... taka odzyskana scena czasem się zawiesza, np w oknie Perspectiv nie można się obrócić, a po kliknięciu maximize viewport toggle znika wszystko w tym oknie i jest tylko smutna szarość. jak by ktoś mógł na to poradzić to było by spoko.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się