Levus Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 Cześć! W jaki sposób otrzymać wagi wszystkich wertexów obiektu A podłączonego za pomocą moda skinwrap do obiektu B?? Chciałbym wiedzieć po prostu które i w jakim stopniu vertexy obiektu kontrolującego (B) wpływają na vertexy obiektu kontrolowanego (A). pozdrawiam!
CgBartosz Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 funkcja OutputVertexData wpisuje te wartosci do listenera. for i = 1 to $.numverts do ( $.modifiers[#Skin_Wrap].meshDeformOps.OutputVertexData $ i ) 1
Levus Napisano 31 Październik 2008 Autor Napisano 31 Październik 2008 (edytowane) Dzięki wielkie, kolega mówi, że się udało:) pozdrawiam! +rep;) EDIT, jeszcze jedno pytanie: Jak obczaić, która waga jest od którego vertexa, np. Vertex 0 Number of weights 3 Weight 0.1234 owner Piramid01 Weight 0.234 owner NULL Weight 0.400 owner NULL czyli która waga jest od jakiego vertex'a w Piramid01? Edytowane 31 Październik 2008 przez Levus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się