Napisano 30 Październik 200816 l Cześć! W jaki sposób otrzymać wagi wszystkich wertexów obiektu A podłączonego za pomocą moda skinwrap do obiektu B?? Chciałbym wiedzieć po prostu które i w jakim stopniu vertexy obiektu kontrolującego (B) wpływają na vertexy obiektu kontrolowanego (A). pozdrawiam!
Napisano 30 Październik 200816 l funkcja OutputVertexData wpisuje te wartosci do listenera. for i = 1 to $.numverts do ( $.modifiers[#Skin_Wrap].meshDeformOps.OutputVertexData $ i )
Napisano 31 Październik 200816 l Autor Dzięki wielkie, kolega mówi, że się udało:) pozdrawiam! +rep;) EDIT, jeszcze jedno pytanie: Jak obczaić, która waga jest od którego vertexa, np. Vertex 0 Number of weights 3 Weight 0.1234 owner Piramid01 Weight 0.234 owner NULL Weight 0.400 owner NULL czyli która waga jest od jakiego vertex'a w Piramid01? Edytowane 31 Październik 200816 l przez Levus
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto