Napisano 1 Listopad 200816 l Witam w szybkim renderu materialu na sofie wogole nie ma,chcialabym się zapytac jak mam ustawić final rendera żeby te wszystkie szczegóły na sofie wyszly,dodam że to moja bitmapa,bardzo prosze o pomoc.
Napisano 1 Listopad 200816 l Autor tzn czy jest ściągnięty z netu?to znaczy ma jakieś zabezpieczenia założone?
Napisano 1 Listopad 200816 l no pewnie, kazdy model sciaginiety z netu jest zabezpieczony :) znajdz taki modyfikator uv map i uzyj box tylko musisz przed tym odlaczyc neta zeby z FBI sie nie polaczyc :) arev- to kobieta :D
Napisano 1 Listopad 200816 l Autor ale czy ktoś mi pomoże?,jestem początkująca,chcodzi o to że moja bitmapa w maxie jest a renderze juz nie
Napisano 1 Listopad 200816 l Autor czy ktoś może mi pomóc,bo chce zrenderować moja bitmape i chyba musze ją jakoś zmapować,a jestem początkująca wiec nie wiem gdzie to jest.
Napisano 1 Listopad 200816 l A może do nieodpowiedniego slotu teksturę wrzuciłaś? Powinna być w "Diffuse".
Napisano 1 Listopad 200816 l tylko musisz przed tym odlaczyc neta zeby z FBI sie nie polaczyc :) a to dobre, ubawiłem się przed snem, dzięki hcpiter.
Napisano 2 Listopad 200816 l bibistar: każdy obiekt stworzony w przestrzeni 3d musi być zmapowany żeby program poradził sobie z odpowiednim i w miarę poprawnym nałożeniem tekstury. poczytaj w helpie programu o opcjach mapowania typu UVW map Box, Planar, Cylindrical etc. Dodatkowo może się przydać umiejętność mapowania obiektu metodą rozkładania UVki czyli Unvrap UVW. Pozdrawiam [ps] nie musisz zakładać wielu tematów, wystarczy jak w jednym poruszysz problematyczne zagadnienie. Edytowane 2 Listopad 200816 l przez tweety
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto