Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

w szybkim renderu materialu na sofie wogole nie ma,chcialabym się zapytac jak mam ustawić final rendera żeby te wszystkie szczegóły na sofie wyszly,dodam że to moja bitmapa,bardzo prosze o pomoc.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tzn czy jest ściągnięty z netu?to znaczy ma jakieś zabezpieczenia założone?

Napisano

no pewnie, kazdy model sciaginiety z netu jest zabezpieczony :) znajdz taki modyfikator uv map i uzyj box tylko musisz przed tym odlaczyc neta zeby z FBI sie nie polaczyc :)

arev- to kobieta :D

Napisano

:D

Są na forum kobiety i dają radę, musi być coś innego ;)

Napisano
  • Autor

ale czy ktoś mi pomoże?,jestem początkująca,chcodzi o to że moja bitmapa w maxie jest a renderze juz nie

Napisano
  • Autor

czy ktoś może mi pomóc,bo chce zrenderować moja bitmape i chyba musze ją jakoś zmapować,a jestem początkująca wiec nie wiem gdzie to jest.

Napisano

A może do nieodpowiedniego slotu teksturę wrzuciłaś? Powinna być w "Diffuse".

Napisano
tylko musisz przed tym odlaczyc neta zeby z FBI sie nie polaczyc :)

a to dobre, ubawiłem się przed snem, dzięki hcpiter.

Napisano

bibistar: każdy obiekt stworzony w przestrzeni 3d musi być zmapowany żeby program poradził sobie z odpowiednim i w miarę poprawnym nałożeniem tekstury. poczytaj w helpie programu o opcjach mapowania typu UVW map Box, Planar, Cylindrical etc. Dodatkowo może się przydać umiejętność mapowania obiektu metodą rozkładania UVki czyli Unvrap UVW.

 

Pozdrawiam

 

[ps]

nie musisz zakładać wielu tematów, wystarczy jak w jednym poruszysz problematyczne zagadnienie.

Edytowane przez tweety

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności