bibistar Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 Witam w szybkim renderu materialu na sofie wogole nie ma,chcialabym się zapytac jak mam ustawić final rendera żeby te wszystkie szczegóły na sofie wyszly,dodam że to moja bitmapa,bardzo prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 A model zmapowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bibistar Napisano 1 Listopad 2008 Autor Share Napisano 1 Listopad 2008 tzn czy jest ściągnięty z netu?to znaczy ma jakieś zabezpieczenia założone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 no pewnie, kazdy model sciaginiety z netu jest zabezpieczony :) znajdz taki modyfikator uv map i uzyj box tylko musisz przed tym odlaczyc neta zeby z FBI sie nie polaczyc :) arev- to kobieta :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 :D Są na forum kobiety i dają radę, musi być coś innego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bibistar Napisano 1 Listopad 2008 Autor Share Napisano 1 Listopad 2008 ale czy ktoś mi pomoże?,jestem początkująca,chcodzi o to że moja bitmapa w maxie jest a renderze juz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bibistar Napisano 1 Listopad 2008 Autor Share Napisano 1 Listopad 2008 czy ktoś może mi pomóc,bo chce zrenderować moja bitmape i chyba musze ją jakoś zmapować,a jestem początkująca wiec nie wiem gdzie to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 A może do nieodpowiedniego slotu teksturę wrzuciłaś? Powinna być w "Diffuse". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 tylko musisz przed tym odlaczyc neta zeby z FBI sie nie polaczyc :) a to dobre, ubawiłem się przed snem, dzięki hcpiter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 2 Listopad 2008 Share Napisano 2 Listopad 2008 (edytowane) bibistar: każdy obiekt stworzony w przestrzeni 3d musi być zmapowany żeby program poradził sobie z odpowiednim i w miarę poprawnym nałożeniem tekstury. poczytaj w helpie programu o opcjach mapowania typu UVW map Box, Planar, Cylindrical etc. Dodatkowo może się przydać umiejętność mapowania obiektu metodą rozkładania UVki czyli Unvrap UVW. Pozdrawiam [ps] nie musisz zakładać wielu tematów, wystarczy jak w jednym poruszysz problematyczne zagadnienie. Edytowane 2 Listopad 2008 przez tweety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bibistar Napisano 2 Listopad 2008 Autor Share Napisano 2 Listopad 2008 Dziękuje za pomoc udało się:)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bibistar Napisano 2 Listopad 2008 Autor Share Napisano 2 Listopad 2008 Dziękuje za pomoc udało się!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się