Gość mikepap Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 witam, ma m problem z realistycznym odwzorowaniem bluszczu, w widoku ortogonalnym wyglada nawet fajnie ale przy wiekszym oddaleniu kamery staje sie nieciekawy, moze ktos ma jakies rady albo model 3d roslinki(widzialem taki na turbosquid za 20$) ), uzywam brazila ale ten bluszcz zrobilem materialem standardowym z bitmapa w opacity bo przy uzyciu brazilowskiego mi nie wychodzilo, stad prosba ro wyjasnienie jak to zrobic w brazilu, pozdrawiam:(
SansSerif Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 metoda dobra tylko musisz sie pobawic w szopie wiecej i poszukac lepszych fotek. podobnie z drzewami. modele 3d nigdy nie wychodza tak dobre jak zdjecia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się