Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mikepap
Napisano

witam, ma m problem z realistycznym odwzorowaniem bluszczu, w widoku ortogonalnym wyglada nawet fajnie ale przy wiekszym oddaleniu kamery staje sie nieciekawy, moze ktos ma jakies rady albo model 3d roslinki(widzialem taki na turbosquid za 20$)

), uzywam brazila ale ten bluszcz zrobilem materialem standardowym z bitmapa w opacity bo przy uzyciu brazilowskiego mi nie wychodzilo, stad prosba ro wyjasnienie jak to zrobic w brazilu, pozdrawiam:(

 

 

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności