Gość kakaku Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Ściągnęłem Vray lecz nie było tam instrukcji jak go zainstalować. Nie mam pojęcia co wybrać przy instalacji , Maya root folder: i V-Ray plugins destination folder: . Proszę o pomoc. Będę bardzo wdzięczny :)
Rascal Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 (edytowane) Instalacja sie sprowadza poprostu do klikania dalej :) pozniej tylko trzeba z poziomu Maya zaladowac renderer w Plug-in Menager. W przypadku jesli sie posiada wewnetrzny Build czyli nie wersje Public Beta, nalezy wkleic klucz licencji w V-Ray license server. Edytowane 9 Listopad 2008 przez Rascal
Gość kakaku Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Zainstalowałem, odpaliłem Maye, wszedłem w plug-in menager, teraz wyszukuje vrayformaya85.mll naciskam load i nie mam go na tej liście w plug-in menager... tak powinno być czy musi sie zaladowac i wtedy na niego loaded/auto load? I mam jeszcze jedno glupie pytanie jak odpalic vray? Przez maye to normalne , ale co musze wlaczyc? Dziekuje Rascal za odpowiedz :)
Rascal Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 (edytowane) Jesli nie ma go na liscie to trzeba recznie wskazac plik vrayformaya85.mll jesli sie nie moze zaladowac pradopodobnie problem tkwi w tym ze w wersji PLE nie mozna ladowac zadnych pluginow. Generalnie V-Ray jest dostepny w zakladce w oknie renderingu tak jak np. MentalRay. Edytowane 10 Listopad 2008 przez Rascal
Gość kakaku Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 (edytowane) Rascal mam jeszcze jedno pytanko troche z innej beczki. Chodzi mi o ustawienie blueprintów. Umiem je wrzucic do mayi ale nie wiem jak je kontrolować, chodzi mi o przesuwanie ich i powiekszanie/zmniejszanie. Próbowałem podstawowymi narzedziami ( move tool itp) ale nie idzie. Wiesz jak to zrobic bo to bardzo przeszkadz i wydluza czas pracy. Dziękuje i Pozdrawiam PS: Udalo mi sie wrzucic to na liste i nie wiem co mam zaznaczyc loaded czy autoload? Edytowane 11 Listopad 2008 przez kakaku
Rascal Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Poprostu zrobic poly plane dla kazdego boku blueprint'a o ich wymiarach i textury przypisac.
Gość kakaku Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 będziesz sie ze mnie samil ale mi to nie wychodzi. Robie plane> material attributes>color (szachownica)>files>wybieram obrazek>jest tak jak powinno i teraz mam pytanie jak zrobic by ten obrazek pokazal sie na planie?
Lucek Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 Jak chcesz zmienić obrazek to go zaznacz potem uruchom atribute editor i tam masz narzędzia. A jak koniecznie chcesz z tym planem to musisz ddać teksturę i włączyć w opcjach viewporta hardware texturing.Ale wtedy musisz pamiętać o przeźroczystym materiale dla twojego objektu. Ogólnie odradzam bo to strasznie przeszkadza.Pozdro
Gość kakaku Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 Super:) Dzieki za pomoc:) udało mi sie to zrobic wczesniej zamiast w atributes editor szukalem w innych ustawieniach xD Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się