bapi23 Napisano 14 Listopad 2008 Share Napisano 14 Listopad 2008 Kiedy renderuje complete map w max 3d (mental ray) to zawsze kanty ostrych krawędzi są czarne, jak się tego pozbyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 14 Listopad 2008 Share Napisano 14 Listopad 2008 może zwiększ padding do okolo 5 i sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 14 Listopad 2008 Autor Share Napisano 14 Listopad 2008 (edytowane) padding nic nie daje;/ Mozliwe że odkryłem kolejny błąd maxa 2009? i to z sp1 Edytowane 14 Listopad 2008 przez bapi23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 14 Listopad 2008 Autor Share Napisano 14 Listopad 2008 problem rozwiązany, miałem włączone invidual w projection mapping:D;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 14 Listopad 2008 Autor Share Napisano 14 Listopad 2008 Jendak problem nadal jest. Znalazłem taki sam watek na total3d: http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=56333. Problem jest z mental rayem i exposure control - poprostu nie współdziała to wogóle z renderowaniem do teksury. Po wyrenderowaniu do complete map widac tylko białe plamy na ciemnym tle(zreszta działa tylko shadow i AO). Jestem strasznie wkurzony, bo w mentalu upatrywałem render, który mi sie przyda do pracy dyplomowej, teraz pozostaje tylko przesiąśc się na V-raya, bo ten drugi sprawia się znakomicie w renderowaniu do tekstury. Może jednak ktoś wie jak to rozwiązac, bo uczyc się v-raya od podstaw nie widzi mi się;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się