Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kiedy renderuje complete map w max 3d (mental ray) to zawsze kanty ostrych krawędzi są czarne, jak się tego pozbyć

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

padding nic nie daje;/ Mozliwe że odkryłem kolejny błąd maxa 2009? i to z sp1

Edytowane przez bapi23

Napisano
  • Autor

problem rozwiązany, miałem włączone invidual w projection mapping:D;p

Napisano
  • Autor

Jendak problem nadal jest. Znalazłem taki sam watek na total3d: http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=56333. Problem jest z mental rayem i exposure control - poprostu nie współdziała to wogóle z renderowaniem do teksury. Po wyrenderowaniu do complete map widac tylko białe plamy na ciemnym tle(zreszta działa tylko shadow i AO). Jestem strasznie wkurzony, bo w mentalu upatrywałem render, który mi sie przyda do pracy dyplomowej, teraz pozostaje tylko przesiąśc się na V-raya, bo ten drugi sprawia się znakomicie w renderowaniu do tekstury. Może jednak ktoś wie jak to rozwiązac, bo uczyc się v-raya od podstaw nie widzi mi się;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności