Napisano 14 Listopad 200816 l Kiedy renderuje complete map w max 3d (mental ray) to zawsze kanty ostrych krawędzi są czarne, jak się tego pozbyć
Napisano 14 Listopad 200816 l Autor padding nic nie daje;/ Mozliwe że odkryłem kolejny błąd maxa 2009? i to z sp1 Edytowane 14 Listopad 200816 l przez bapi23
Napisano 14 Listopad 200816 l Autor problem rozwiązany, miałem włączone invidual w projection mapping:D;p
Napisano 14 Listopad 200816 l Autor Jendak problem nadal jest. Znalazłem taki sam watek na total3d: http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=56333. Problem jest z mental rayem i exposure control - poprostu nie współdziała to wogóle z renderowaniem do teksury. Po wyrenderowaniu do complete map widac tylko białe plamy na ciemnym tle(zreszta działa tylko shadow i AO). Jestem strasznie wkurzony, bo w mentalu upatrywałem render, który mi sie przyda do pracy dyplomowej, teraz pozostaje tylko przesiąśc się na V-raya, bo ten drugi sprawia się znakomicie w renderowaniu do tekstury. Może jednak ktoś wie jak to rozwiązac, bo uczyc się v-raya od podstaw nie widzi mi się;/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto