Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Jest to mój 1 WIP i w zasazdzie pierwsza praca w 3ds max (pierwsza- lepiej nie gadać) a minaowicie gitara elektryczna. Mam problem z modelowaniem główki nie wiem czemu ale są widoczne duże nierówności. Modyfikowałem ją przez EditMesh i wszystko jest ładnie poukładanie a na rednerach widać nierówności... czym to jest spowodowane? Gryf to prowizorka, narazie go nie robie, nie jestem pewny co do uchwytu trzymającego struny ( na samym końcu) ponieważ sam go tak wymyśliłem. Proszę o komentarze i porady

 

 

gitara1.jpg

 

 

gitara2.jpg

 

 

gitara3.jpg

 

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

oj stary ale zjechales tego strata!!

1.czemu taki kanciasty??

2.mostek powinien wygladac troche inaczej, wejdz na jakakolwiek strone z wioslami...

3. przystawki jakies male sie wydaja.. odleglosci miedzy nimi tez nie taka

4.o gryfie wole nie pisac

5.glowka jakas zjechana, pewnie masz burdel w siatce

6.przejscie z gryfu na glowke tez do wymiany

7.czemu klucze tak schodza dziwnie na dol???

 

ogolnie wszystko co napisalem mozna latwo poprawic wiec spoko; czekam na update\'a

pzdr

Napisano

jak na pierwsza prace dobrze idzie, a co do tej glowki to sproboj dodac MeshSmooth, ale pamietaj aby na krawedziach zagescic siateczke ;)

Napisano

oj ciezko ciezko ale tgo dopiero poczatki

 

zalaczam moja prace wykonana jako jedna z pierwszych jakie zrobilem.

jest to glowka mojego strata, przypatrz sie ksztaltowi.

 

banalna sprawa - na splajnie i bevel

 

na glowce logo mojej kapeli (bylej):)

Napisano

główka dlatego taka zniekszałcona ponieważ na jednym z brzegów ją zwężyłem aby zepiej się łączyła z gryfem , a nie odstawała

Napisano

postaraj sie raczej dopracowac najpierw jeden element a potem wziac sie za kolejny, np najpierw korpus.

 

potem gryf, oraz glówka

 

na koncu wez sie za szczegoly i dorabianie osprzetu(klucze, przetworniki itd)

 

jak bedziesz zadowolony z jednego to przejdz do kolejnej czesci, to najlepszy sposob

 

pracuj dalej

 

pozdrawiam

Napisano

spline i meshsmooth to nie wrozy nic dobrego... zrom boze za pomoca boxmodelingu... albo za pomoca spline ale daj smooth vertexom albo walnij modyfikator Smooth z parametrem AutoSmooth

 

Pozdroofka!!

KulexY!!

Napisano

A mi sie wydawalo ze pierwsza to byla lampka, co to za moda na \'pierwsze\' pracki? co to za tlumaczenie? przy setnej tez bedziesz wmawial ze \'pierwsza\'? Kpina. Jak pierwsza to ludzie beda litosciwsi? o to chodzi? czy o co? Co druga praca jest teraz \'pierwsza\' nagla inwazja i boom na 3d? do pierwszych pracek jest watek \'retro\' juz to gdzies pisalem. Brzmi jak \'Pies mi zjadl wypracowanie\'. W pelni rozumiem ze ktos dopiero zaczyna bawic sie 3d, ale nie rozumiem jak mozna robic nascie razy \'pierwsza prace\'.

Napisano
Originally posted by biglebowsky

A mi sie wydawalo ze pierwsza to byla lampka, co to za moda na \'pierwsze\' pracki? co to za tlumaczenie? przy setnej tez bedziesz wmawial ze \'pierwsza\'? Kpina. Jak pierwsza to ludzie beda litosciwsi? o to chodzi? czy o co? Co druga praca jest teraz \'pierwsza\' nagla inwazja i boom na 3d? do pierwszych pracek jest watek \'retro\' juz to gdzies pisalem. Brzmi jak \'Pies mi zjadl wypracowanie\'. W pelni rozumiem ze ktos dopiero zaczyna bawic sie 3d, ale nie rozumiem jak mozna robic nascie razy \'pierwsza prace\'.

napisałem \"w zasazdzie pierwsza praca w 3ds max (pierwsza- lepiej nie gadać)\" Ale ok, sory że tak pisze, prosze o wyrzucenie tematu, zamieszcze gotową gitarę (o ile zdołam skończyć) w odpowiednim dziale bez zbędnych komentarzy

Pozdrawiam

Napisano

Nikt nie wyzuci tematu, nie w tym rzecz, moze za ostro napisalem, ale sobie czasem przegladam Finished Works i WIP i jest zalew \'pierwszych prac\' co mnie troszke irytuje a ty sie nawinoles pod reke:) nie obrazaj sie, poprostu nie rob co chwila pierwszej pracy:)

btw. zanim zapodasz meshsmoth na model postaraj sie zeby poligony mialy po 3 - 4 scianki ( z przewaga tych 4sciankowych)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności