sztymi Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 Witam Jest to mój 1 WIP i w zasazdzie pierwsza praca w 3ds max (pierwsza- lepiej nie gadać) a minaowicie gitara elektryczna. Mam problem z modelowaniem główki nie wiem czemu ale są widoczne duże nierówności. Modyfikowałem ją przez EditMesh i wszystko jest ładnie poukładanie a na rednerach widać nierówności... czym to jest spowodowane? Gryf to prowizorka, narazie go nie robie, nie jestem pewny co do uchwytu trzymającego struny ( na samym końcu) ponieważ sam go tak wymyśliłem. Proszę o komentarze i porady
dirty Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 oj stary ale zjechales tego strata!! 1.czemu taki kanciasty?? 2.mostek powinien wygladac troche inaczej, wejdz na jakakolwiek strone z wioslami... 3. przystawki jakies male sie wydaja.. odleglosci miedzy nimi tez nie taka 4.o gryfie wole nie pisac 5.glowka jakas zjechana, pewnie masz burdel w siatce 6.przejscie z gryfu na glowke tez do wymiany 7.czemu klucze tak schodza dziwnie na dol??? ogolnie wszystko co napisalem mozna latwo poprawic wiec spoko; czekam na update\'a pzdr
Myszek Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 jak na pierwsza prace dobrze idzie, a co do tej glowki to sproboj dodac MeshSmooth, ale pamietaj aby na krawedziach zagescic siateczke ;)
p_e_t_e_r Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 oj ciezko ciezko ale tgo dopiero poczatki zalaczam moja prace wykonana jako jedna z pierwszych jakie zrobilem. jest to glowka mojego strata, przypatrz sie ksztaltowi. banalna sprawa - na splajnie i bevel na glowce logo mojej kapeli (bylej):)
p_e_t_e_r Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 no i jak na pirewsza prace to calkienm calkiem, pracuj dalej. ja nawet sie nie podejnmowalem robic calej gitary wiec i tak podziwiam pozdro !
sztymi Napisano 29 Luty 2004 Autor Napisano 29 Luty 2004 główka dlatego taka zniekszałcona ponieważ na jednym z brzegów ją zwężyłem aby zepiej się łączyła z gryfem , a nie odstawała
p_e_t_e_r Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 postaraj sie raczej dopracowac najpierw jeden element a potem wziac sie za kolejny, np najpierw korpus. potem gryf, oraz glówka na koncu wez sie za szczegoly i dorabianie osprzetu(klucze, przetworniki itd) jak bedziesz zadowolony z jednego to przejdz do kolejnej czesci, to najlepszy sposob pracuj dalej pozdrawiam
sztymi Napisano 29 Luty 2004 Autor Napisano 29 Luty 2004 update- nałożyłem mesh smoth i troche zmodyfikowałem
Master Kiełbaster Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 Ojejjj może lepiej bez mesh smotha... Albo pobaw się chociaż local controlem..
MC-Maxim Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 No torche to nie za ładnie wyglada z mesh smooth. Lepiej go wyłącz. Ale jak na 1 prace to nie jest źle :) :) Pozdrawiam !
don_filippo Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 NIe ma co gadać, że jak na pierwszą pracę jest ładnie... Zacznij od nowa.
kulexy Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 spline i meshsmooth to nie wrozy nic dobrego... zrom boze za pomoca boxmodelingu... albo za pomoca spline ale daj smooth vertexom albo walnij modyfikator Smooth z parametrem AutoSmooth Pozdroofka!! KulexY!!
biglebowsky Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 A mi sie wydawalo ze pierwsza to byla lampka, co to za moda na \'pierwsze\' pracki? co to za tlumaczenie? przy setnej tez bedziesz wmawial ze \'pierwsza\'? Kpina. Jak pierwsza to ludzie beda litosciwsi? o to chodzi? czy o co? Co druga praca jest teraz \'pierwsza\' nagla inwazja i boom na 3d? do pierwszych pracek jest watek \'retro\' juz to gdzies pisalem. Brzmi jak \'Pies mi zjadl wypracowanie\'. W pelni rozumiem ze ktos dopiero zaczyna bawic sie 3d, ale nie rozumiem jak mozna robic nascie razy \'pierwsza prace\'.
sztymi Napisano 2 Marzec 2004 Autor Napisano 2 Marzec 2004 Originally posted by biglebowsky A mi sie wydawalo ze pierwsza to byla lampka, co to za moda na \'pierwsze\' pracki? co to za tlumaczenie? przy setnej tez bedziesz wmawial ze \'pierwsza\'? Kpina. Jak pierwsza to ludzie beda litosciwsi? o to chodzi? czy o co? Co druga praca jest teraz \'pierwsza\' nagla inwazja i boom na 3d? do pierwszych pracek jest watek \'retro\' juz to gdzies pisalem. Brzmi jak \'Pies mi zjadl wypracowanie\'. W pelni rozumiem ze ktos dopiero zaczyna bawic sie 3d, ale nie rozumiem jak mozna robic nascie razy \'pierwsza prace\'. napisałem \"w zasazdzie pierwsza praca w 3ds max (pierwsza- lepiej nie gadać)\" Ale ok, sory że tak pisze, prosze o wyrzucenie tematu, zamieszcze gotową gitarę (o ile zdołam skończyć) w odpowiednim dziale bez zbędnych komentarzy Pozdrawiam
dirty Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 spoko stary, nie obrazaj sie, po to jest wip... nie przejmuj sie ,daj jakiego apdejta pzdr
biglebowsky Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Nikt nie wyzuci tematu, nie w tym rzecz, moze za ostro napisalem, ale sobie czasem przegladam Finished Works i WIP i jest zalew \'pierwszych prac\' co mnie troszke irytuje a ty sie nawinoles pod reke:) nie obrazaj sie, poprostu nie rob co chwila pierwszej pracy:) btw. zanim zapodasz meshsmoth na model postaraj sie zeby poligony mialy po 3 - 4 scianki ( z przewaga tych 4sciankowych)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się