zielony Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 Pociąłem nożem sześcian i w jednym miejscu dałem inną teksturę a w drugim inną i wygląda to tak jak na zdjęciu ale tak to wygląda jak renderuję za pomocą ikonki 'render this window (ctrl click for anim)' a jak próbuję F12 to zielona tekstura jest na całym obiekcie a reszty nie ma. O co tu chodzi?
sanki Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 udostepnij plik. najprawdopodobniej ustawienia tekstury albo materialu masz złe
zielony Napisano 14 Listopad 2008 Autor Napisano 14 Listopad 2008 (edytowane) Tutaj jest do sciągnięcia http://sk2.pl/24305 kilka tekstur.blend. To taki ćwiczebny plik, nic konkretnego... Edytowane 14 Listopad 2008 przez zielony
sanki Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 w ustawieniach materiału, w zakladce Material zaznacz opcje TexFace, powinno pomóc
zielony Napisano 15 Listopad 2008 Autor Napisano 15 Listopad 2008 niestety nie pomogło wybranie tej opcji. Trudno, poszukam innego sposobu na umieszczenie więcej niż jednej tekstury na jednym obiekcie.
szczuro Napisano 15 Listopad 2008 Napisano 15 Listopad 2008 w przyciskach siatki w panelu mesh jest napis UV texture a obok niego przycisk new w ten sposób można dodać kilka teksur i kilka rozłożeń UV do jednego obiektu przypisanie mapy UV do tekstur robisz w mapinput, po wciśnieciu UV wpisujesz nazwę UV w polu UV. można też po prostu przypisać dwa materiały jednemu obiektowi http://pl.youtube.com/watch?v=i08yAOVJ3l0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się