tomcio Napisano 15 Listopad 2008 Napisano 15 Listopad 2008 Witam jestem nowy maxem bawię się od tygodnia oto moje pierwsze wypociny i pierwszy problem robie właśnie wieżyczkę co do niej nie mam na razie problemów problem pojawił się przy próbie wymodelowania skały zacząłem od boxa i tu stanąłem w miejscu macie może jakieś metody na wymodelowanie skały załącznik nr 1 bo modeling z boxa zajmie mi miesiąc J i druga sprawa w viewportach poligony wyglądają normalnie a przy renderingu dziwnie się dzielą na trójkąty załącznik nr2 co to może być i czy da się coś z tym zrobić Dzięki za pomoc pozdrawiam
Ania Napisano 15 Listopad 2008 Napisano 15 Listopad 2008 Daj wszystkie poligony do tej samej smoothing group (jest taka tabela cyferek w editable poly), to powinno rozwiązać problem trójkątów. Co do skały, nabierzesz wprawy i potem ci będzie takie modelowanie zabierało mniej czasu niż miesiąc.
tomcio Napisano 15 Listopad 2008 Autor Napisano 15 Listopad 2008 oj to mnie czeka dluga droga dzieki problem z trójkątami rozwiązany
Temporal Napisano 16 Listopad 2008 Napisano 16 Listopad 2008 Mozesz zagescic siatke skaly i w editable poly uzyc narzedzia paint deformation i uksztaltowac na wyczucie ogolny ksztalt a dla detalu uzyc mapki discplacment stworzonej w photoshopie czy w innym programie 2d.
Heads Hunter Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Używałeś do tego jakiegoś tutoriala?
Mr_SAN Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 Albo zagęścic siatke bazowego boxa i nalozyc modyfikator noise ustawic sile dla deformacji x,y,z i bawic sie skalą w modyfikatorze noise :)
Rekomendowane odpowiedzi