tomcio Napisano 15 Listopad 2008 Share Napisano 15 Listopad 2008 Witam jestem nowy maxem bawię się od tygodnia oto moje pierwsze wypociny i pierwszy problem robie właśnie wieżyczkę co do niej nie mam na razie problemów problem pojawił się przy próbie wymodelowania skały zacząłem od boxa i tu stanąłem w miejscu macie może jakieś metody na wymodelowanie skały załącznik nr 1 bo modeling z boxa zajmie mi miesiąc J i druga sprawa w viewportach poligony wyglądają normalnie a przy renderingu dziwnie się dzielą na trójkąty załącznik nr2 co to może być i czy da się coś z tym zrobić Dzięki za pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 15 Listopad 2008 Share Napisano 15 Listopad 2008 Daj wszystkie poligony do tej samej smoothing group (jest taka tabela cyferek w editable poly), to powinno rozwiązać problem trójkątów. Co do skały, nabierzesz wprawy i potem ci będzie takie modelowanie zabierało mniej czasu niż miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcio Napisano 15 Listopad 2008 Autor Share Napisano 15 Listopad 2008 oj to mnie czeka dluga droga dzieki problem z trójkątami rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 16 Listopad 2008 Share Napisano 16 Listopad 2008 Mozesz zagescic siatke skaly i w editable poly uzyc narzedzia paint deformation i uksztaltowac na wyczucie ogolny ksztalt a dla detalu uzyc mapki discplacment stworzonej w photoshopie czy w innym programie 2d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Heads Hunter Napisano 19 Listopad 2008 Share Napisano 19 Listopad 2008 Używałeś do tego jakiegoś tutoriala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 19 Listopad 2008 Share Napisano 19 Listopad 2008 Albo zagęścic siatke bazowego boxa i nalozyc modyfikator noise ustawic sile dla deformacji x,y,z i bawic sie skalą w modyfikatorze noise :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi